1

Onderwerp: "Tienen" taart met een stuk er uit

Voor de zoon van mijn vriendin die als hij een tien haalt altijd een gebakje krijgt.
Nu leek het haar wel leuk een taartje in de vriezer te hebben, waar ze steeds een puntje af kan halen voor hem. Zo eten zij zelf ook niet steeds taart en ze hoeven er niet op uit om gebak te halen.

Een taart met een stuk er uit had ik nog nooit eerder gemaakt en leek me wel toepasselijk, het eerste stukje staat al klaar!

Zie wel verbeterpuntjes, maar vind hem toch leuk:

http://i54.tinypic.com/2nv9weq.jpg

2

Re: "Tienen" taart met een stuk er uit

hij is leuk zeg!!

3

Bedankt!

Ik vind m leuk hoor! Wat zijn de verbeter puntjes dan?
Ik had 'm laatst ook gemaakt en vond 't lastig om de punt niet bij het puntje in te laten zakken. Nou had ik ook niet zo'n stevige vulling (bbr). Had jij hier geen last van?

Life is what you bake it.

5 Laatst bewerkt door fruitcake (22-10-2011 21:51)

Taartenmarie schreef:

Ik vind m leuk hoor! Wat zijn de verbeter puntjes dan?
Ik had 'm laatst ook gemaakt en vond 't lastig om de punt niet bij het puntje in te laten zakken. Nou had ik ook niet zo'n stevige vulling (bbr). Had jij hier geen last van?

Ik vond de afwerking aan de randjes best lastig, heb er nog een sliertje langs gedaan om het wat netter te maken. Ik had als vulling botercrememix met chocola en het stukje weer even op laten stijven in de koelkast.

6

Leuke taart zo met op elke toef een 10 en een leuk idee van de moeder ook trouwens.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

7

Errug leuk!!!
Ziet er goed uit  :Y

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

8 Laatst bewerkt door Tiny1234nl (23-10-2011 00:38)

Leuke taart.Jammer dat het zoontje van je vriendin er alleen een stuk van krijgt als hij een 10 haalt, soms heb je voor een 7 harder moeten werken dan voor een 10.

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!