1

Onderwerp: Cakepops...

Voor erbij (bij de verjaardagstaart van mijn zoon)....

wat gestoeid met cakepops.... omdat we nichtjes hebben die helemaal niet van taart houden, maar wel van cake....

https://lh3.googleusercontent.com/-pTR8a16F87w/TqJyGlxe12I/AAAAAAAAGEA/P6JgLLHOZ04/s912/IMG-20111022-00375.jpg

Moet ik nog wel wat meer mee oefenen, krijg die chocolade er steeds zo dik op.... Dus als iemand tips heeft voor een goede chocolaag dan houd ik me aanbevolen....

groetjes
Mirsa

Groetjes, Miranda

Re: Cakepops...

leuk zijn jze!
ik zou candymelts gebruiken...
dat gaat makkelijker

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

Maar candymelts worden bij mij niet lekker dun zeg maar.... of doe je dat dan ook au-bain-mary (hoe schrijf je dat eigenlijk :) )

Groetjes, Miranda

4

Ik heb ze gisteren voor het eerst gemaakt met chocolade van de Lidl, die smelt echt heel goed en wordt redelijk dun. Helaas geen foto, ze waren al op voor ik de camera kon pakken  :D

Wat heb jij als basis gebruikt? Cake met botercreme?

mirsa schreef:

Maar candymelts worden bij mij niet lekker dun zeg maar.... of doe je dat dan ook au-bain-mary (hoe schrijf je dat eigenlijk :) )

ja, of in de magnetron... :)

Ik zing mijn eigen wijsje!

6

Ik doe bij mijn candymelts van witte chocolade (dus de gewone witte maar ook de gekleurde) altijd een beetje crisco! Dan word het ook een stuk dunner! :)

7

O, dan probeer ik dat met crisco.....
Wil van de week pompoentjes maken.... dus ze gaan in de herkansing ;)

Nancy, ik heb van die rolcake gebruikt, met aardbeiencreme ertussen... Hoef je verder niets meer toe te voegen, dan plakt het nl al....

Groetjes, Miranda

8

Maak je van de rolcake eerst plakjes en dan een balletje?
Heb ze van de zomer gemaakt,maar toen snel aan de visjes
gegeven. ;)
En inderdaad met de cake rol zit alles er al in.
Wil je uitleggen hou jij het heb gedaan.

To smile , is the way to help change the world.

9

Oh dat is een idee, die rolcake! Ga ik ook proberen!

10

Ik ga volgende week ook eens proberen cake pops te maken....Ik heb witte chocola van de Appie Heijn gehaald....vond die candy melts toch wel erg duur.....

En zo'n rolcake is wel een slim idee....volgens mij heb je die ook met chocolade er tussen......Hoef je iig niet meer moeilijk te doen met BC of Icing......

11

Hoi,hoi,

cakerol gewoon in stukken breken, en dan met de staafmixer als het ware pureren... dan met de handen balletjes van maken of in een vormpje....

groetjes
Mirsa

Groetjes, Miranda

12

De rolcake is binnen hoor...!!! :thumb:  Nu de tijd er nog voor hebben hihihihi...Ben benieuwd of het gaat lukken :)

13

Leuk... laat je ook een foto zien..... Hier waren de cakepops en de spiderman taart een succes. Ben vooral op m'n taart heel erg trots, was mijn 5de taart, en tweede puzzel (eerste heb ik alleen nog maar hier laten zien, want mijn dochter is pas a.s. donderdag jarig)
Ik vind dit gefreubel heerlijk om te doen.....

Woensdag ga ik nieuwe cakepops maken.... wil ze pompoenvormig gaan maken.... Die gaat mijn meisje dan trakteren. Ze vind ze nl. super......

Groetjes, Miranda

14

Hoi hoi de candy melts kun je ook verdunnen met een beetje melk! Maar crisco werkt ook heel goed! Succes en eet smakelijk erg verslavend of niet?
groetjes Annette

15

Hoi,hoi,

met crisco vond ik het nog niet dun genoeg.... een blokje witte chocolade gaf wel het gewenste resultaat..... en inderdaad.....met candy melts gaat het veel beter dan met alleen chocolade ;)

Thanks voor de tip dus....

groetjes
Mirsa

Groetjes, Miranda

16

Done it......Maar jee wat waren ze zoet zeg...Voor mij geen kant en klare cake meer de volgende keer. En als tip kreeg ik roomkaas light mee ipv BC oid....Dit zijn ze geworden

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FJSVIOYD.jpg

17

Wat ontzettend gaaf..... mij zijn ze ook te zoet..... Dit weekend maar eens proberen met een gebakken cake..... roomkaas lijkt mij ook wel wat....

Groetjes, Miranda

18

Zelf bak ik altijd chocolade cake en daar doe ik dan chocolade glazuur door heen erg lekker! Of gewone cake met witte glazuur, roomkaas of frosting.
Groetjes Annette

19

Ik ga ook eens sjokocake proberen....Tnx voor de tip @pratje