Re: Niet zomaar een bruidstaart...
Wat triest, maar t maakt je taart nog mooier.
Echt prachtig!
https://www.facebook.com/HareZoetigheid86
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Niet zomaar een bruidstaart...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat triest, maar t maakt je taart nog mooier.
Echt prachtig!
Wat moet het moeilijk zijn geweest voor de bruid, erg ontroerend je verhaal.
Maar wat heb je er weer een prachtige taart van gemaakt, echt een beauty!
Hij is prachtig geworden Jac!!!! Ik krijg nog steeds kippenvel als ik eraan denk. Wat een beladen dag moet het zijn geweest.
ik hoop dat de bruid toch nog een beetje van haar dag heeft kunnen genieten.
de taart zal haar vast daarin hebben geholpen, vanwege dat haar vader er bij was
erg mooie taart 
*slik* ............... Jeetje wat zal dat moeilijk geweest zijn voor de bruid zeg
En de taart maak je denk ik ook met een heel ander gevoel.. Hij is super mooi geworden!
En ik zou ook wel graag willen weten hoe je dat zo hebt gedaan met die bloemen... Lukt dit d.m.v de dowels extra hoog gehouden?
Groetjes Hulya
kippevel krijg ik ervan, het is wel een verschikkelijk mooie taart
Wow wat heftig allemaal zeg! Maar echt een heerlijk prachtige taart!
het is zeker een mooie taart geworden, wat een verdrietig verhaal.....
Wat een prachtige taart en emotioneel verhaal! Respect voor de mooie uitvoering!
Tja, dan is het alleen maar mooi dat je met kleine details zoveel extra dimensie aan een taart mee kunt geven.
Super gedaan hoor!
zit met kippenvel op mijn armen je verhaal te lezen, he wat triest zeg...je taart is in ieder geval heel mooi geworden, die symbolen erbij zijn ook heel mooi bedacht.
Wat een triest verhaal.
Prachtige taart, en wat een mooie kleuren 
kippenvel, wat een verhaal. En wat knap dat je zo mooi en subtiel papa toch op de taart ziet.
..wat een verhaal achter de taart heh
..dit zou je niet gauw vergeten.. 
Wow, wat mooi! 
Wat een bijzonder verhaal en een hele mooie taart!
Faila schreef:Tillytaart schreef:Wat een verhaal..... Krijg er kippenvel van.
Maar je taart is prachtig.
![]()
Wat ik me afvraag, ik zie meer stapels met ruimte ertussen en dan bloemen ertussen. Hoe doe je dat, zijn de dowels gewoon langer of zit er nog iets tussen???ik denk dat er geen ruimte tussen zit maar 't zo lijkt doordat het lint wat hoger zit!
Maar pff wat een verhaal, lijkt me heel moeilijk voor de bruid. Pracht van een taart!
Ik heb m niet gemaakt dus ik kan ook niet t correcte antwoord geven.
Maar er zit wel degelijk ruimte tussen (volgens mij weet ik t zeker)
Je kunt t zien aan de roosjes (rechts o.a) die een beetje onder t lint uitkomen...dus onder t plateau zitten![]()
En idd Tillytaart, t kan met behulp van dowels of een standaard speciaal voor n stapeltaartje![]()
Groetjes!
Je kan er natuurlijk een kleine vierkante dummie tussen doen en de bloemen eromheen neerleggen.
Hi,
bedankt voor jullie reacties. Idd, een taart die ik niet snel zal vergeten. Toen ik hem op de locatie had neergezet en wegreed kwamen in de auto de tranen. Wat triest allemaal. Ik hoop dat het bruidspaar toch ook nog een beetje heeft kunnen genieten van hun dag.
Oh ja, in de onderste taart had ik Wilton hidden pillars geplaatst, ze een klein beetje afgezaagd en toen de bovenste taart op een Wilton plate gezet.
Nogmaals bedankt.
xxx
Met een vierkante dummie had het ook gekund, maar daar dacht ik te laat aan.
Hij is echt heel erg mooi!!
Triest voor de bruid dat haar vader er niet meer bij kan zijn. Wat knap hoe je het geheel hebt aangepast.
Och, ik lees dit verhaal met de tranen in mijn ogen.
Wat mooi dat je het overlijde zo mooi verwerkt hebt in de taart. Ik hoop dat ze een mooie dag hebben gehad en de aanwezigheid van de vader hebben gevoeld.
Slik....en wauw! Mooie taart!
Wat een verhaal zeg
De taart is prachtig uitgevoerd 
De tranen springen mij spontaan in de ogen. Mij wacht een gelijkaardig scenario. Mijn schoonvader is ernstig ziek. En we wilden het zelf al voorstellen maar hij was ons voor. Hopelijk hebben wij een 'vrolijker' einde aan het verhaal en haalt hij het wel. Allen dit verhaal bewijst dat je dat niet kan weten
Maar je taart is mooi! En de verwijzingen zijn super!
Jeetje wat een verhaal, maar super mooi gedaan 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Niet zomaar een bruidstaart...