1

Onderwerp: HEEEEEELLLPPP! dringend hulp gezocht!!!

ik ben weer eens blond bezig geweest: ik heb zonder nadenken het beslag in de vorm gegoten. helemaal gelukt, totdat mijn moeder me vraagt of ik de vorm heb ingevet: nee dus. nu krijg ik de taart niet uit de vorm!!! weet iemand hoe ik dit het beste kan doen?? hellup!!

2

Re: HEEEEEELLLPPP! dringend hulp gezocht!!!

Uh.. Met een mes rondom de randen snijden? Beetje frikken. En dan op ze kop houden. Je onderkant blijft misschien niet zo mooi meer, maar dat maakt toch niet zoveel uit.

Don't just dream your life, but live your dreams too!

3

cakepops maken :Y  :s

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

ik heb nog nooit cakepops gemaakt, en er komen morgen zon 15/20 mensen die een mooie taart verwachten  :s  ik heb het al met een mes geprobeerd, dat werkt bijna niet  :nooo
oooh wat vervloek ik mezelf nu...

5

joh, opnieuw mixen en in de oven (in een ingevette vorm O-)  ;) ) zo klaar :Y
Tuurlijk vreselijk balen, maar met een kapot gemaakt kapsel krijg je nooit meer een mooie taart :nooo

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

tja, ik denk dat je gelijk hebt  :s  ik ga kijken of dat nog een optie is, aangezien ik helemaal afhankelijk ben van mn moeder en die nogal not amused is :$

en ze komt net binnen, gaat wel goed komen denk ik! bedankt voor jullie hulp!

7

Zoals Carien al aangeeft, gewoon nieuwe maken. Moeders lief aankijken helpt vast wel.

Her biscuit dat je niet gebruikt, niet weggooien maar gewoon bewaren om voor het eerst cake pops te maken. Heb je meteen een excuus voor je moeder dat het geen weggegooid tijd/geld is ;)

Succes!!!

Nog gelukt om nieuwe te maken?

Als het er uiteindelijk nog wel redelijk uit gekomen is, maar alleen een hele rafelige bovenrand, zou het dan wat zijn om met een dikke laag ganache af te smeren? Die effent vanzelf mooi glad uit, eventueel 2 keer doen.