1

Onderwerp: So sweet

is dit taartje geworden voor Sophie.
Een prinsessentaart voor dit dametje dat vandaag 3 wordt. Zo leuk, voor haar eerste verjaardag en tweede heb ik ook de taarten gemaakt (kasteel en bumba-tasje).
Ik heb de kans genomen om ook een keer zo'n leuk koetsje te maken. Dat is dus een dummy, zodat ie nog een tijdje bewaard kan blijven.

De onderste taarten zijn gevuld met vanille creme en viervruchtenjam. Bekleed met marsefond. Prinsesje is geboetseerd met satin ice fondant met tylose. Had nog wat over van de T&T beurs en ben er wel tevreden over, bij nader inzien...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-F36RRXD7.jpg

prinsesje in close-up:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OXJWGTZ7.jpg

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

Re: So sweet

Wat een mooi plaatje!

Wat is satin ice fondant eigenlijk? Je prinsesje is er in ieder geval prachtig op geworden!

3

So sweet!!!!!Wat een mooi gemaakte taart.

4

Wat een schattig prinsesje... Super! Maar ook de koets is prachtig.... Daar waag ik me nog maar niet aan. Toptaart!

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

5

wauw!

6

Prachtig,hoor ,wat zal Sophie blij zijn!!

taarten maken word  steeds leuker!

7

Ik vind het echt een hele mooie taart! Ook je prinses ziet er toppie uit zeg! :thumb:  Als ik vroeger zon 'taart had gekregen was ik uit mijn dak gegaan! :Y

Groetjes van Marjon

8 Laatst bewerkt door carol (21-10-2011 18:46)

wat een beauty Lieselotte,echt gaaf gemaakt :thumb:  :thumb: ,mooi spul dat satin,had er al wat over gelezen
taartgroetjes Carla

9

Ha Lieselotte,

Wat een geweldige taart weer, het is inderdaad erg leuk als mensen ieder jaar weer terug komen, je ziet de kindjes echt groeien. Alles goed verder?

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

Sweet it is :Y  :thumb:

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

11

GAAF!

Ik wil de koets ook zoooo graag voor mijn dochter maken als ze 20 november 4 word...
En ik zit al zo'n tijd te pushen (denk aan elke keer assepoes kijken), maar ze wil liever tinkerbell...  :mad: :x

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

12

wat een leuke taart!!!!!!!!!
ik vind hem echt heel erg mooi gelukt.

13

Sweetie!

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

14

Oh wat heb je hem prachtig gemaakt :thumb:

15

erg mooi

wat een mooie lieve taart!!!!Prachtig

Wow geweldige taart :thumb:
Je prinsesje is echt heel mooi geboetseerd :Y  :thumb:

18

Prachtig! En wat een slim idee, om een "hapje " uit de taart weg te laten zodat de prinses kan zitten :) Gaaf ook die vlechten :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

19

FloordKB schreef:

Ik wil de koets ook zoooo graag voor mijn dochter maken als ze 20 november 4 word...
En ik zit al zo'n tijd te pushen (denk aan elke keer assepoes kijken), maar ze wil liever tinkerbell...  :mad: :x

Ik zou tinkerbell ook gewoon een koets geven! Maar dan in lichtgroen met parelglans ofzo en blaadjes en bloemetjes aankleding, kan best!  :)

20

Adrienne schreef:

En wat een slim idee, om een "hapje " uit de taart weg te laten zodat de prinses kan zitten :) Gaaf ook die vlechten :Y

Haha, dat heb je goed gezien! Bij nader inzien had het zo ook wel gepast... maar ja beter het zekere voor het onzekere he?!  ;)