1

Onderwerp: lightning McQueen voor mijn lieverd die morgen 5 wordt

Het is mijn 6de taartje, en het valt nog steeds niet mee.. het resultaat vind ik dan ook tegengevallen..
Mijn vriend zei: Zet hem maar niet op internet..  :think:
Dus feedback en tips zijn welkom!!!
Hij is een beetje te hoog (door de vulling)
Mijn McQueen die een hagelbui heeft gehad....:

http://i61.photobucket.com/albums/h71/hans2410/P1040915.jpg

Mijn lieverd is er vast blij mee.. denk ik dan maar

2

Re: lightning McQueen voor mijn lieverd die morgen 5 wordt

Tuuuuuuurlijk gaat je lieverd hier blij mee zijn!!!!
En voor een 6e taart: heeeeel knap!! Ik heb al behoorlijk wat taarten gemaakt, maar durf nog steeds geen 3D McQueen aan hoor!!

Je hebt er vast veel van geleerd en hij zal door de (te  ;) ) dikke vulling vast ook heel lekker zijn  :Y

Een tip tegen bobbels? Zo strak mogelijk afsmeren met botercreme 1:1 en dan lang genoeg in de koeling (vriezer??) om het goed te laten uitharden.


En alvast gefeliciteerd natuurlijk :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Re: lightning McQueen voor mijn lieverd die morgen 5 wordt

dankje!!

Ik had afgesmeerd met ganache.
Maar ik denk dat ik te ongeduldig was, en hem langer had moeten koelen/harder moeten laten worden.

Re: lightning McQueen voor mijn lieverd die morgen 5 wordt

hihihihi je moet ons laten meegenieten van al je taarten en ik vind hem heel erg leuk hoor. en ik weet zeker dat die kleine van je hem heel leuk gaat vinden. :thumb:

De mooiste taarten komen uit je hart! www.jessiescakes.webklik.nl

Re: lightning McQueen voor mijn lieverd die morgen 5 wordt

wat ik altijd doe, is even in de koelkast of zelfs in de vriezer. En dan dus pas bekleden. Dan natuurlijk goed met de smoother en de marsepein/fondant ook vooral niet te dun uitrollen, maar ook niet te dik, ong. een euro dikte.
Je zou eventueel om de ogen, decoraties, ramen een zwart lijntje kunnen doen met de sugarcraft gun of rollen.

Verder vind ik hem eigenlijk helemaal niet zo erg als jij hoor, je eerste 3d taart, ik denk dat er heel wat mensen zijn die het niet zo doen!

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

6

Re: lightning McQueen voor mijn lieverd die morgen 5 wordt

Dankjewel..!

Ik heb hem wel in de koelkast gehad tussen het afsmeren en bekleden.
Maar ik denk dat ik niet glad genoeg afgesmeerd had. Daarna, toen ie klaar was, heb ik hem nog opgetild, om van onderbord te wisselen, en daarom zitten er deukjes aan de zijkant..

Die zwarte lijntjes heb ik nog even over getwijfeld, maar toch niet gedaan. Ik heb geen sugarcraft gun, en ik wil dan wel weer precies even dikke lijntjes....

ach ik heb er wel veel van geleerd!