1

Onderwerp: Leuke meidenstapel

Voor mijn overbuurmeisje die 12 wordt, mocht ik weer de verjaardagstaart maken. Het liefst had ze dezelfde als vorig jaar want die vond ze nog steeds zoooooo mooi :lol:
Op zich een prachtig compliment, maar om nou dezelfde taart nog een keer te maken vond ik niet zo leuk, dus toch maar wat andere ideeen gebruikt :-)
Roze, groen, paars en zilver, bloemetjes, Pip, vlinders en 12 moest het worden en dit is wat ik er van heb gemaakt:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YTXDA3TZ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MXNYOOTH.jpg

bovenste en onderste laag is chocobiscuit met witte chocoladecreme en frambozenjam en de middelste is naturel biscuit met passievruchtcreme en lemoncurd.

Dank voor het kijken!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

2

Re: Leuke meidenstapel

Die is mooi !!  :Y

3

Leuke stapel...mooie kleuren!!

4

Hij is mooi geworden Bauwina! Ik ga vanaaf eens lekker aan de fröbel. Lekker op mijn gemak. Heerlijk dat jij de biscuits al voor mij hebt gebakken, scheelt zoveel deze week met veel werken! Mooie kleurtjes ook zeg  :)

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

5

mickjuulmae schreef:

Hij is mooi geworden Bauwina! Ik ga vanaaf eens lekker aan de fröbel. Lekker op mijn gemak. Heerlijk dat jij de biscuits al voor mij hebt gebakken, scheelt zoveel deze week met veel werken! Mooie kleurtjes ook zeg  :)

Dank je! en veel plezier met je fröbel vanavond! Mijn grote biscuit was eerst niet helemaal gaar, weet niet of dat door het chocobiscuit kwam of door de grootte, hoop wel dat die van jou goed zijn! anders laten weten hoor!!

www.label6.nl

6

Erg mooi, ook qua verhouding. Welke maten heb je gebruikt?

7

Erg mooi,mooie kleuren en mooi in verhouding

8

Erg mooie taart en hele mooie kleuren gebruikt :Y

groetjes elfje elly

9

Wat een ontzettend leuke taart ! Prachtige kleuren ook, ben zelf niet zo gek op groen, maar deze kleur groen vind ik erg mooi. Werk zelf nog met gekleurd marsepein, maar zou graag willen weten welke kleur je hebt gebruikt om deze kleur groen te krijgen. Ga binnenkort waarschijnlijk ook over op het zelf kleuren van marsepein, vandaar mijn vraagje !

10

Ze zijn fantastisch! Staan nu afgesmeerd in de koelkast en morgen bekleden en afwerken. Lekker hè? Dat taarten. Vind je dummie ook zo mooi. Is die groene kleur electric green? En wat heb jij als paars gebruikt? En gebruik jij marsepein of fondant?

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

11

dank allemaal!

de maten zijn bloem 25 cm, rond 17,5 cm en rond 10 cm.

de kleuren zijn roze (deep rose met electric pink gemengd), Electric green, en de paarse is violet met beetje electric purple gemengd. Allemaal van Americolor.

En dit is marsepein!
persoonlijk heb ik liever fondant, maar mijn overbuurtjes zijn dol op marsepein :-)

www.label6.nl

super leuk!

13

Bo2309 schreef:

dank allemaal!

de maten zijn bloem 25 cm, rond 17,5 cm en rond 10 cm.

:thumb: