1

Onderwerp: dummy bekleden..??

ik heb een vraag kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen voordat ik een dummy kan gaan bekleden. Normaal heb je de botercreme waaraan het plakt maar nu niet...? moet ik de hoeken nog een beetje ronder maken..? 

hoop dat iemand me daarmee kan helpen..:D

bedankt alvast..

2

Re: dummy bekleden..??

Hee ik heb ook een dummie bekleed en ik heb de dummie eerst insprayt met wat water.. Niet teveel maar een beetje dit zorgt ervoor dat t marsepein beter plakt.. Verder zijn de hoeken erg scherp en zal dit wel een paar ker gaan scheuren, naja bij mij tenminste, zn 10x. Uiteindelijk is het me gelukt en heb alles straks gesmooth..

Ik wens je succes!

Denk terug met een lach aan gisteren, kijk met volle moed naar morgen, maar leef vooral vandaag!

3

littlelady schreef:

Hee ik heb ook een dummie bekleed en ik heb de dummie eerst insprayt met wat water.. Niet teveel maar een beetje dit zorgt ervoor dat t marsepein beter plakt.. Verder zijn de hoeken erg scherp en zal dit wel een paar ker gaan scheuren, naja bij mij tenminste, zn 10x. Uiteindelijk is het me gelukt en heb alles straks gesmooth..

Ik wens je succes!

Okee heel erg bedankt  ik ga het proberen.. groetjes..

4

Als je de zoekfunctie loslaat op de rubrieken bekleden en taartdecoratie algemeen en als zoekwoorden ingeeft: dummy and bekleden dan kom je veel topics tegen.

oa. ook hoe je eventuele scherpe hoeken kan bewerken en de tip om 1,5 keer zoveel fondant te gebruiken als normaal gesproken.

Via google kom je er ook: http://www.google.nl/search?hl=nl&b … y+bekleden