Onderwerp: Hallo!
Hallo,
Mijn naam is Donna, moeder van twee kids, getrouwd en 32 jaar.
Toen ik ergens half juli op een verjaardag was waar iemand een taart had gemaakt voor de jarige, heb ik denk ik een half uur vol bewondering naar die taart lopen staren..
Van kleins af aan ben ik altijd al een freubel geweest, dan weer dit dan weer dat , kortom een zolder vol hobby spullen waar eigenlijk niks mee gedaan werd... De laatste jaren heb ik me bezig gehouden met koud porselein en maakte daar best leuke dingen (vooral bloemen) van. maar met twee kleine kids in huis heb ik daar de afgelopen twee jaar geen tijd meer voor gehad.
Toen we s'avonds thuis kwamen van die verjaardag vroeg mijn dochter of ik (ze is eind juli jarig) voor haar verjaardag misschien ook van die leuke cupcakes kon bakken en misschien zelfs ook een taart? Heb lekker op het internet gegoogled en gedaan en ben op deze site terecht gekomen...
cupcakes voor mijn dochter waren een SUCCES! iedereen was er over te spreken en dat voelde goed. week later heb ik dan zowaar mijn eerste taart gebakken...vond het nogal een gedoe maar...dat mocht de pret niet drukken. heb de hele dag in de keuken gestaan en het resultaat was best aardig! en mijn dochter was heel blij met haar verjaardagstaart!
Een vriendin van me, vroeg of ik voor haar verjaardag ook een taartje wilde bakken! Nou dat vond ik best leuk en ik weet niet wat er sinds die dag is gebeurt maar het lijkt wel een verslaving! Ik wil steeds meer en ik durf ook steeds meer....
mijn vrienden en familie kring vragen steeds vaker of ik een taart voor ze wil bakken en als dat mogelijk is doe ik dat graag!
Heb pas 8 taarten gebakken, zijn ook pas 3 maanden verder waarvan ik 1 maand op vakantie was, maar heb voor volgende week twee taarten te maken dus dan zijn het er alweer tien!
Ik besloot vanmiddag lid te worden omdat ik de leukste taarten.nl een hele leerzame en leuke site vind en het geweldig vind hoe iedereen tips, ervaringen en meningen deelt.
In de toekomst ben ik van plan workshops te gaan volgen en mooie taarten te gaan maken voor kennissen, vrienden en familie, want ik vind het prachtig om te doen en nog prachtiger om te zien hoe blij iemand kan zijn met haar of zijn persoonlijke taart!
groetjes Donna