1

Onderwerp: barokstapeltje,weer leuk om te maken

heb vanmiddag deze barokstapel gemaakt, 20cm-15cm ,lekker maatje en ik zal ongetwijfeld wel iets van iemand gezien hebben in al die jaren,ook kijk ik vaak Zoe Clark,dus bij deze herkent iemand iets, dan weet je het  :think:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-M3JWVWIJ.jpg
taartgroetjes Carla

2

Re: barokstapeltje,weer leuk om te maken

:thumb:

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

Hoi Carla,
Leuk, dat barok.
Heb jij het zwart zelf gekleurd of heb je het zo gekocht, het is nogal een eigenwijze kleur. :Y

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

4 Laatst bewerkt door carol (20-10-2011 19:56)

hoi Carola,nee ik koop het zo gekleurd,ik moet er anders zoveel zwart indoen  en ik vind dat het dan vies gaat smaken en deze is lekker,ik gebruik altijd M&B zwart en ben er heel tevrede over.

5

Wat een mooie taart.!!!!! De onderrand vind ik geweldig,als ik het goed zie is het onderste figuurtje een boedha en de bovenste een camee?  of zie ik dat verkeer

Mooi geworden Carol, heel chique!!  :Y

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

7 Laatst bewerkt door carol (20-10-2011 19:55)

Rianne die onder rand is van papier(Xenos) en de onderste cameo is een barok dame  :lol: ,misschien toch beetje moeilijk te zien,maar ik weet het  :Y

8

Mooi hoor, chique de friemel!!!! :thumb:  :thumb:
Mooie barok elementen! :Y  :Y

9

Wat een mooie taart weer, Carla! Nu ben ik sowieso dol op baroque en zwart/wit. Die swirl aan de zijkant vind ik ook prachtig.

10

carol schreef:

Rianne die onder rand is van papier(Xenos) en de onderste cameo is een barok dame  :lol: ,misschien toch beetje moeilijk te zien,maar ik weet het  :Y

Die barok dame is dat ook een mould? En die rand van de Xenos ga ik onthouden,ik vind het een groot effect wat ik anders niet voor mekaar krijg.  Dank voor de inspiratie.

11

Super mooi

altijd stijlvol met zwart en wit

Vraagje
het behang is super van welk merk is dat
zou het wel in mijn huiskamer willen (1 muurtje)

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

12

Rianne,graag gedaan,
   rietchy,ik hou je letterlijk voor het lapje  :lol:  :lol:  :lol: ,want het is een lapstof en doe er dan plank achter,zo ook met soms een placemat of inpak papier en zo heb je een leuke achtergrond ,ik verzin altijd wel wat  :lol: ,en misschien bestaat er wel behang van hoor,ik heb er stoelkussentjes van gemaakt en wat overgehouden ,want vond um zelf erggg leuk.
grt Carla