1

Onderwerp: Ik kon em niet weggeven....

Plan was om het resultaat van de onwijs leuke workshop van Mamakaat die ik bij Lune gevolgd heb weg te geven........ maar ik kon het niet!! Hij staat nu dus te pronken op mijn kast.
Bedankt Karen Anne voor de nieuwe technieken die ik heb geleerd!! En Lune voor de goede verzorging en gezelligheid!

http://www5.picturepush.com/photo/a/6794248/480/Anonymous/01b-swirl.jpg

2

Re: Ik kon em niet weggeven....

Ik snap wat je bedoeld ,hij is erg leuk !

taarten maken word  steeds leuker!

3

Ik hoop zo dat ik binnenkort een keer de kans krijg om de workshop te volgend bij haar

VInd hem super!!!

4

wauw, hij is ook errug mooi!

5

OMG................die zou ik ook niet weg kunnen doen! Hij is prachtig!. Wat een kleuren.... :thumb:

Groetjes San

6

Hij is ook wel heel erg mooi geworden!!!

7 Laatst bewerkt door lune (21-10-2011 12:28)

je krijgt in ieder geval de prijs van de meeste rotzooi na het dusten..... mijn workshoppers van maandagavond waren nog blauw :lol:

Ik vond het wel een hele mooie kleur :thumb:

*edit, ik vind de taart ook mooi, niet alleen de kleur, dat klinkt zo lullig  :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

8

Wauw, wat een mooie taart en wat een mooie kleur!!! Super gedaan, ik kan begrijpen dat deze een pronkplaatje thuis heeft gekregen!!

lune schreef:

je krijgt in ieder geval de prijs van de meeste rotzooi na het dusten..... mijn workshoppers van maandagavond waren nog blauw :lol:

*edit, ik vind de taart ook mooi, niet alleen de kleur, dat klinkt zo lullig  :lol:

En welke prijs wint ze, nieuwe workshop met dusten ;)

9

Ik vraag me toch echt af hoe jullie dit voor elkaar krijgen!

How to?????????? Of te ingewikkeld  :s

10

Wat een geweldige workshop is het, hè (heb hem ook gevolgd). Je Swirly is prachtig en mooi hemelsblauw (al is het voor Lune misschien een paar dagen helsblauw geweest  ;) . Top  :thumb:

Ghislaine, de how to verzorgt Karen Anne (mamakaat op het forum) tijdens haar workshops! Absoluut de moeite waard om die te volgen!

11

lune schreef:

:o  :o  Ja ik had er inderdaad een grote pestzooi van gemaakt.. How-to krijg je inderdaad tijdens workshop van Karen Anne, echt een aanrader!

12

Heeeey daar issie! Ik was hem al kwijt :) Maar wat een mooie zo met dat blauw he! Hij is helemaal af zo met het lintje. Taart met een lintje! Oeh! En een lintje voor jou!!  :)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/