1

Onderwerp: Iemand ervaring met CK Texture Set - Floral set van 5 voor grote taart

Dames,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de set CK Texture Set - Floral. 5 matten relief afmetingen 17,5 x 25cm. Zien er geschikt uit voor CC maar heeft iemand ze al gebruikt bij grotere taarten en wil dat werken.

Mocht het gelukt zijn zou je dan foto kunnen plaatsen. Wil deze eigenlijk wel hebben maar geen idee of het werkt op grote taarten.

2

Re: Iemand ervaring met CK Texture Set - Floral set van 5 voor grote taart

Daar heb je dan weer grotere matten voor.

3

ja inderdaad die zijn er ook maar omdat er in deze set 5 stuks samen zaten leek me dat een leuke deal, per stuk zijn ze toch weer snel veel duurder en omdat ik nog niet echt weet welke mooier is dacht ik dat deze misschien zou werken.

Dus als iemand er ervaring mee zou hebben is dat top:)

4

ik heb met de een van de bladen wel eens een rand gemaakt rond een kleine taart, dat kan natuurlijk zo groot en lang als je het wilt. Heb steeds opnieuw de mat er in gedrukt waar de vorige impressie eindigde. Heb dit wel los van de taart gedaan, het lukte me nl niet om de print in de bekleede taart te drukken.  Het is gemaakt van de barok achtige met ruiten, die heb jij ook in je set als het goed is. Voor een volledige overlay zou ik ook idd voor een grote roller of mat gaan. Hier een fotootje, dan heb je een idee.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-US4PRTJM-D.jpg

5

Bedankt kaatjuh voor de foto en de info.
Ik wil de matten gebruiken voor een bruidstaart. (lees; eigen bruidstaart) maar weet nog niet welke figuren ik in de taart wil hebben. Wordt overigens ook geen grote taart (30 personen) dus zoals jij het hebt gedaan moet lukken. Vind de matten wel heel tof

6

Mooie taart Kaatju, prachtige kleuren en bloemen.

7

Hey

Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!
Ik was best wel ff zoet met de taart bekleden met de impressiemat.
Ik zou er niet aan moeten denken mijn eigen bruidstaart te maken vanwege de stress en tijd die je dan denk ik toch wel voor misschien iets anders nodig hebt de dag van tevoren. Misschien kan je hem maken, bekleden en de rand erom doen en invriezen? Dan de avond van te voren helemaal afmaken?
Ik heb trouwens in de pump brush de pearl white zitten, dat geeft wel echt een extra effect met de impressiemat. Dan komt de structuur als het ware nog meer naar voren. Misschien een tip voor jou?