Onderwerp: **Strand taartje en meer voorbeelden van DE ogen ;)**
Even snel een taartje gemaakt en als het ¨even snel¨ moet komen die oogjes zooo goed van pas haha.
Gevuld met bbr-room, jam en verse vruchten.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » **Strand taartje en meer voorbeelden van DE ogen ;)**
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Even snel een taartje gemaakt en als het ¨even snel¨ moet komen die oogjes zooo goed van pas haha.
Gevuld met bbr-room, jam en verse vruchten.

Die oogjes !!! Wat een lief taartje 
Die ogen,geweldig!!!!!!
Haha, ze zijn echt heel handig
Ziet er goed uit!
Ze zijn toch wel erg geweldig die oogjes. 
Ziet er leuk uit.
Die oogjes zien er heel goed uit. Lijkt me echt heel handig!
Groetjes Iris
Handig ja die ogen. Ben ook wel erg benieuwd naar de rest van de taart eigenlijk?
hartstikke leuk, heb je die oogjes op voorraad uitgeprint of kan je ze kopen?
hartstikke leuk, heb je die oogjes op voorraad uitgeprint of kan je ze kopen?
Staat er topic over in Klein & Fijn ("wat een geweldige uitvinding")
Hartstikke leuke taart en ja, die oogjes zijn wel geweldig !!
ik vind ze errug leuk maar vind het lastig het formaat van de oogjes voor te stellen..zijn het allemaal a-4tjes? (sorry hoor...misschien staat het al ergens en lees ik er over heen)
ik vind ze errug leuk maar vind het lastig het formaat van de oogjes voor te stellen..zijn het allemaal a-4tjes? (sorry hoor...misschien staat het al ergens en lees ik er over heen)
Ze zijn 12x16 cm, de oogjes passen op bijna elk formaat boetseersel (hoofdje is meestal zo rond de 4-6 cm breed) meeste voorbeelden hebben ook verschillende maten ogen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » **Strand taartje en meer voorbeelden van DE ogen ;)**