Re: cinderella en 4 hoge bumba
jeetje wat een werk!!!
super mooie stapels!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » cinderella en 4 hoge bumba
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
jeetje wat een werk!!!
super mooie stapels!
Wow wat een geweldige taarten.
En 12 uur in je Bumba taart verbaasd me helemaal niet.
Super

mooie taarten 
Gave Bumba! Mooi taartjes hoor 
Wat een gave taarten! En de kleuren van de onderste komen echt geweldig uit!
Yavahn schreef:Mooiiiiiiiiiiii!!!!
Ik heb binnenkort zo'n Cinderella taart als opdracht... hoe heb je de bol precies bekleed?
nou met veel geduld hahaha
de piepschuimen bol goed invetten met crisco en de lap fondant niet te dun uitrollen. Op de bol leggen en goed de vouwen wegvegen met de vingers. Op het laatst kun je niet verder omdat je de bol op de tafel oid hebt rusten dan de bol optillen en van de fondant dat af snijden (niet te veel) dat te veel is en de rest gebruiken om het laatste stukje te bekleden. Dit wordt de onderkant dus als er kreukels ziijn zie je ze niet hopenlijk![]()
succes!!!
Hardstikke bedankt!!! Nu maar hopen dat ie net zo mooi wordt als die van jou!!!
Esterke schreef:Yavahn schreef:Mooiiiiiiiiiiii!!!!
Ik heb binnenkort zo'n Cinderella taart als opdracht... hoe heb je de bol precies bekleed?
nou met veel geduld hahaha
de piepschuimen bol goed invetten met crisco en de lap fondant niet te dun uitrollen. Op de bol leggen en goed de vouwen wegvegen met de vingers. Op het laatst kun je niet verder omdat je de bol op de tafel oid hebt rusten dan de bol optillen en van de fondant dat af snijden (niet te veel) dat te veel is en de rest gebruiken om het laatste stukje te bekleden. Dit wordt de onderkant dus als er kreukels ziijn zie je ze niet hopenlijk![]()
succes!!!
Hardstikke bedankt!!! Nu maar hopen dat ie net zo mooi wordt als die van jou!!!
nlou die van miij was ook niet helemaal mooi hoor. De mooie kant is naar voren gezet 
Wow echt super daar heb je een hoop werk aan gehad 
Het is prachtig geworden Esterke
...volgende keer help ik je graag weer bij zo'n mooie fröbel te maken

De bumba taart is ook al zo leuk en er valt veel te zien 
De leukste en mooiste Bumba die ik ooit gezien heb. De andere is ook heel mooi.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » cinderella en 4 hoge bumba