Onderwerp: Blije kindergezichtjes na het zien van de cupcakes
Gemaakt voor de kinderen van collega's bij een verjaardags visite had dus eindelijk een reden om kinder cc's te maken. Hello kitty, cars en toy story meen ik

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Blije kindergezichtjes na het zien van de cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gemaakt voor de kinderen van collega's bij een verjaardags visite had dus eindelijk een reden om kinder cc's te maken. Hello kitty, cars en toy story meen ik

Leuke cakejes! Kan me voorstellen dat je daar blije gezichtjes voor terug kreeg 
Wat een ontzettend leuke cakejes.
Ze zijn leuk!!! Hoe heb je dat randje gedaan bij de hello kitty's? Het lijkt echt net een lintje wat er doorheen gaat. Leuk!!
Wat een leuke cupcakes!! Mooi gedaan.
Ze zijn leuk!!! Hoe heb je dat randje gedaan bij de hello kitty's? Het lijkt echt net een lintje wat er doorheen gaat. Leuk!!
Dit had ik een keer op foto gezien in een webwinkel. Te maken door gebruik van onderstaande uitstekers. Alleen die heb ik niet dus zelf creatief aan de slag, sneetjes op gelijke afstand en stukjes gesneden van lintstrook uit sugargraftgun middelste maat.
Als je de foto ziet wordt het wel duidelijk
KitBox Ribbon Insertion tool 3 & 5 mm
Een roestvrijstalen uitsteker om lint effecten te maken, met de breedte van 3 of 5 mm.
Gemakkelijk in te drukken om steeds dezelfde breedte lint en diepte te verwerken, handig in combinatie met de JEM strip cutters
Groetjes Marjon
Dankjewel Marjon!
Ik ga het binnenkort eens proberen.
Groetjes,
Carmen
hoe heb je die cars auto gemaakt als ik vragen mag??
hoe heb je die cars auto gemaakt als ik vragen mag??
Ik was op vakantie vandaar wat late reaktie. De cars auto komt uit een mal, dekseltje van play doh klei (meen ik)
prachtig
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Blije kindergezichtjes na het zien van de cupcakes