1 Laatst bewerkt door Suu (20-10-2011 13:31)

Onderwerp: Mexicaanse bruidstrt!!!

Wensen van het bruidspaar, thema mexico, cultuur, strand. Met een knipoog!

Gevuld met:
1 laag: passievruchtencreme en tropische vruchtenjam
1 laag:
pina colada creme met ananasjam en laagje kokoscreme
1 laag:
aardbeiencreme met vier vruchtenjam

Bovenste taart iets minder hoog, omdat daarbovenop de Chitzen Itzka (cake met witte chocoladeganache, gedust met kleurstof en goud spray) staat, een mega groot gebouw. Om dit goed over te laten komen, zijn de palmbomen (fondant) dus ook kleiner gehouden.
Rondom de Chitzen Itzka een "grasveld" zoals in het echt. (Groene kokos gekleurd)
Pepers rondom.

Middelste taart:
strandthema. Fondant sombrero. Idee van de benen onder de sombrero van het Bonte Taartje.
Naast de benen van de bruidegom, zijn bril. Bij de bruid een tequilaglas en een flesje.
Bord met just married en daaronder blikjes, de etiketten bevatten tekst in relatie tot het bruidspaar. Er hangt (voor de knipoog) een bikini-bovenstukje aan het bord. Cactussen rondom. Zee is gemaakt met Americolor sheen blue.

Onderste laag:
Mexicaanse vlag. Midden is een printje. Aan de zijkanten groen en rode marsepein.
Hawaiibloemen naar eigen inzicht.

En dan nu ook nog de foto......... Thx voor het kijken!

http://94.100.124.188/1423600001-1423650000/1423641101-1423641200/1423641146_5_Bmnp.jpeg

http://94.100.127.193/1423600001-1423650000/1423641201-1423641300/1423641224_5_T8c_.jpeg

http://94.100.113.13/1423600001-1423650000/1423641101-1423641200/1423641182_5_fVvH.jpeg

Een ongeluk zit in een klein hoekje, geluk zit in al de rest!

2

Re: Mexicaanse bruidstrt!!!

Wat gaaf zeg, niet mijn ding voor een bruidstaart maar super gemaakt hoor!  :thumb:

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

deze is wel heel origineel!! echt heel erg leuk.

groetjes stephanie

4

Leuk jullie reacties! :thumb:

5

Hij is echt gaaf! Leuk gedaan!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

6

Een geweldige taart!!!

7

Lijkt me juist leuk om eens een totaal andere bruidstaart te maken! Hij is super!

Enne...heb je vulling van pina colada-creme e.d. even genoteerd.....JAMMIE....wat klinkt dat verrukkelijk!!  :9
(Dat zouden ze in shakepoeder moeten maken...ben zwaar noodzakelijk aan het afvallen, maar als ik dit lees loopt het water me werkelijk in de mond... :lol: )

Groetjes van Marjon

8

jurgen schreef:

Lijkt me juist leuk om eens een totaal andere bruidstaart te maken! Hij is super!

Enne...heb je vulling van pina colada-creme e.d. even genoteerd.....JAMMIE....wat klinkt dat verrukkelijk!!  :9
(Dat zouden ze in shakepoeder moeten maken...ben zwaar noodzakelijk aan het afvallen, maar als ik dit lees loopt het water me werkelijk in de mond... :lol: )

Ja, ik was ook helemaal in mijn nopjes met deze bruidstaart! Ik ben een fan van boetseren en dus is dit helemaal mijn ding!

Die pina colada was ook helemaal top, maar ik moet zeggen dat de passievruchtencreme ook erg lekker was, een beetje zuur bij de zoete marsepein, dus zet die ook maar op je lijstje! Thx voor het kijken en de reactie  :thumb:

9

Super orgineel!!

10

Superleuk!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

11

Ik vind deze GEWELDIG!!!!
Supermooi gemaakt en een heel apart ontwerp, daar hou ik wel van, heeeeel erg leuk!!

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

Hele leuke taart. Ik heb de Maya tempels dit jaar in het echt gezien, je hebt hem mooi gemaakt!

13

MarielleM1978 schreef:

Hele leuke taart. Ik heb de Maya tempels dit jaar in het echt gezien, je hebt hem mooi gemaakt!

Dat vindt ik echt een compliment, want dat was ook het moeilijkste om deze netjes en lijkend te krijgen! THX  :thumb:

14

supemooi gemaakt! :thumb:

creatief met taart