1 Laatst bewerkt door Alexandra13 (20-10-2011 13:15)

Onderwerp: Boerderijtaart

Voor een jongetje die 2 is geworden wilde zijn moeder graag een taart met dieren omdat hij daar gek op is. Zodoende heeft ze mij laten weten of ik niet een boerderijtaart kon maken. Mede dank zij de medebaksters hier op het forum en de mjam taart waar een onwijs leuke taart van Wendy in stond heb ik inspiratie opgedaan met deze taart als resultaat. Zelf had ik er graag nog wat bloemetjes opgedaan om het wat op te fleuren, maar dat wilde de opdrachtgeefster niet omdat het voor een jongetje is.
http://94.100.115.40/1426750001-1426800000/1426757801-1426757900/1426757842_6_5Omk.jpeg

2

Re: Boerderijtaart

Leuke taart!!!!

Wat raar dat ze denkt dat jongens bloemen niet mooi vinden  :/ Mijn jongste (jongen) van 4 is gek op bloemetjes plukken  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

@ sonja, ja die jongens van mij zijn ook dol op bloemen. Zowel plukken, er aan ruiken en water geven  ;) Nu maar de pompoentjes die ik zo leuk vond op Wendy haar taart erbij gedaan, dat maakt het geheel iets vrolijker en kleurrijker.

4

leuk!! Jammer idd, van de bloemetjes, maar ik vind de pompoenetjes wel leuk. Heet het jongetje Kosta??

5

@ lenney, ja het jongetje heet Kosta. Ik had er ook nog nooit van gehoord.

6

tja... smaken verschillen zal ik maar zeggen..

7

Ja, gelukkig wel. Stel je voor dat we allemaal hetzelfde leuk zouden vinden, dan zou het wel heel saai zijn.

8

ja dat is waar!