Onderwerp: koekjes met structuurmatjes en cupcakes
Lang niets geplaatst dus hier een kleine verzameling van het kleine werk

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » koekjes met structuurmatjes en cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Lang niets geplaatst dus hier een kleine verzameling van het kleine werk

Jammie!
En erg leuk!

Wauw! mooi hoor!
Wauw. Die koekjes zijn echt heel mooi!
Wauw! Ziet er super uit!
Erg mooi!
Mag ik vragen hoe je het roze op de structuurmatjes hebt gekregen? Heb je dit met een penseeltje geverfd?
Iris ,ik heb de instructies op de website gevolgd nou ja zo ongeveer. Heb een stempelvilt (Inkssentials Cut-N-Dry Stamp Pad Foam) doordrenkt met airbrush color daar met een roller de kleur van opgepakt en toen voorzichtig uitgerold over de fondant met structuur. sommige structuren zijn diep genoeg in de fondant dat je voorzichtig direct met het vilt over de fondant kunt wrijven. Hier vind je de uitleg eventjes instructions aanklikken
http://www.autumncarpenter.com/products … px?idea=98
Leuk!!! 
Wat een mooie koekjes!!! en de rest is ook mooi hoor 
Ga ik ook maar eens uitproberen, bedankt voor de link
Ga ik ook maar eens uitproberen, bedankt voor de link
Iris ,ik heb de instructies op de website gevolgd nou ja zo ongeveer. Heb een stempelvilt (Inkssentials Cut-N-Dry Stamp Pad Foam) doordrenkt met airbrush color daar met een roller de kleur van opgepakt en toen voorzichtig uitgerold over de fondant met structuur. sommige structuren zijn diep genoeg in de fondant dat je voorzichtig direct met het vilt over de fondant kunt wrijven. Hier vind je de uitleg eventjes instructions aanklikken
http://www.autumncarpenter.com/products … px?idea=98
c
Bedankt voor je antwoord!!
Leuke parade!
De koekjes zijn heel gaaf, origineel gedaan. 
Super mooie parade!!! Erg leuk gedaan!!!
gaaf zeg!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » koekjes met structuurmatjes en cupcakes