1

Onderwerp: Is ze taartwaardig??

Of toch maar een puzzelplaatje....

Veel stofjes zitten erop, maar daar kan ik niks aan doen, het is super stoffig hier in huis.. Zal er bij vertellen dat ze hem niet moeten opeten ;) Achter haar rug komt een grote gele ster.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KPIPEVJU-D.jpg

Mijn eerste geboetseerde figuurtje trouwens.

Voor mijn taarten kijk op: www.tiptoptaarten.nl!!

2

Re: Is ze taartwaardig??

Oh ja :Y ze is prachtig !

Ik vind haar er leuk uitzien, wat boetseren betreft dus zeker gelukt!

Ik zou haar alleen niet gebruiken, ivm de stofjes. (Of het moet voor eigen consumptie zijn.)
Als ik persoonlijk zo'n poppetje op mijn taart zou hebben, dan heb ik geen zin meer in de taart.  :nooo

Ik zou zeggen; maak je taartruimte stofvrij en maak Kitty opnieuw, je weet tenslotte hoe het moet!  ;)  :thumb:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

Ik ben het eens met liesbeth!
Ik zou m opnieuw maken en je zult zien dat t de moeite waard is.
Een kitty vol met pluisjes en viezigheid wil je inderdaad niet op de taart.

Hij is enorm goed gelukt en prachtig en weet zeker dat ze dat een 2e keer weer zal zijn!

Ben het met Taarterataaa eens: zorg dat je je handen wast en daarna afdroogt met keukenpapier, dus niet met een handdoek. Met ditzelfde papiertje maak je ook je werkoppervlak schoon. Als je dan nog met een klein stukje fondant de laatste restjes stofjes van je handen veegt kan je beginnen aan een stofvrije Kitty  :thumb:

6

Oh  :o  ze hebben gelijk, ik heb het gisteravond niet gezien ( zat even op mijn tel. te kijken, maar dat neemt niet weg dat de Kitty zelf erg leuk is !

Bedankt voor de reacties dames. Ik heb er even een nachtje over geslapen en had dat ook al besloten! Vandaag of morgen even een nieuwe maken.

Stofvrij maken hier is best lastig. Ze zijn hard aan het bouwen hiervoor..

Moet maar in een vacuumtent gaan zitten denk ik, haha

Voor mijn taarten kijk op: www.tiptoptaarten.nl!!