1

Onderwerp: Oh, help...

Krijg ik net een bestelling binnen voor een taart voor iemand die 29 wordt. Onderwerp "Dragonball z" In plaats van eerst te googlen, want ik kon mij niets voorstellen bij het onderwerp, neem ik de bestelling aan. Nadien pas ging ik kijken. Oh, my god, hoe moet ik dat klaar krijgen. Iemand een idee?

2

Re: Oh, help...

...printje?

Ik kan niet zo goed puzzelen...lijkt me iig pittig!

Misschien een soort filmrand om de taart heen en dan verschillende plaatjes in de verschillende vakjes van de film? Of met witte lijnen zoals in een stripboek?

Kan nog best mooi worden, laatst ook een Donald Duck taart met strips erop gezien.

Succes!

Groetjes Sas

3

Ik had ook al gedacht aan een soort van rand om de taart met de verschillende figuren in aparte vakjes en printjes, en bovenop de taart de hoofdfiguur als puzzelplaatje die dan precies uit de taart springt. Maar of me dat gaat lukken. Ai, ai, dat worden weer slapeloze nachten. Soms doen we onszelf toch wat aan hé  :/

4

Puzzelen? Google op dragonball z kleurplaat en er staat genoeg. Zal een pittige puzzel worden maar met wat goeie moed is het vast wel te doen.

Heel veel succes alvast !

~ Never waste a good crisis... ~