1

Onderwerp: Bacardi Razz vulling

Hi,
Ik wil graag een taart maken voor iemand die dol is op bacardi razz met 7-up, leek mij leuk om een razz vulling en een frambozenmousse vulling te maken, Heeft iemand tips hoe je een botercreme kan vullen met bacardi razz. Andere tips zijn ook welkom hoor!
Ik maak normaal de 123 variant van de botercreme met een choco mouse of jam.

Alvast bedankt!

2

Re: Bacardi Razz vulling

Als je de mix gebruikt vervang je het water door bacardi razz met 7-up...

3

Dat is een goeie mijn man vind de barcardi lemon lekker en wordt volgend jaar 40, alleen ik vind het zelf niet lekker :s, maar in mijn geval moet je er dan een mix van maken met cola?

4

En anders maak je toch een meppertje voor je man met de mix en voor de rest van de visite gewoon wat iedereen lekker vindt  :)

5

djehr schreef:

Denk je dat het ook met pure bacardi kan of wordt dat te sterk?

6

djehr schreef:

En anders maak je toch een meppertje voor je man met de mix en voor de rest van de visite gewoon wat iedereen lekker vindt  :)

Goed idee, misschien een barcardifles maken.

7

Dada80 schreef:
djehr schreef:

Denk je dat het ook met pure bacardi kan of wordt dat te sterk?

Dat zou ik geloof ik niet doen. Dat wordt wel een aardig alcohol bommetje  :s

8

Pure bacardi is erg sterk. En anders paar druppeltje als je niemand dronken wil hebben maar puur voor smaak is....

Mijn vriend vond erg lekker ik heb ooit gewoon paar druppel door CC beslag gedaan en hij vond erg lekker (gewoon beslag maken wat op verpakking staat en als klaar is met mixen paar druppel Bacardi Razz doen en dan even mixen zodat gelijkmatig verdeeld word en bakken volgens verpakking)

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd