Re: 3d luiertas
Erg leuk
Jolanda
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » 3d luiertas
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kijk!! Hier kan Cakeboss Buddy nog wat van leren!! LEUK
Dat dacht ik ook meteen toen ik deze tas zag. Heb laatst een aflevering gezien waar hij een luiertas in elkaar flanste ....nou...deze is duizend keer mooier. Zeker cute
Wat een geweldige luiertas, zo schattig en prachtig.
waar kan ik info over deze worshop krijgen?
waar kan ik info over deze worshop krijgen?
klik even de naam aan van die de ´´taart´´ heeft geplaatst en dan naar website!x
Schitterend!!!!
Wat is tie ''LIEF''! Echt een schatje hoor!
Very cute!
Leuke details ook: speentje, borsteltje&hydrofiele luiers!
Ik wil dit ook kunnen maken!!! Ik moet zeker al vergevorderd zijn om die workshop te kunnen volgen
Ik wil dit ook kunnen maken!!! Ik moet zeker al vergevorderd zijn om die workshop te kunnen volgen
Nee hoor, als je al eerder taarten bekleed hebt kun je ook mee doen!
Bedankt voor de complimenten allemaal!
MirKool schreef:Heel erg leuk.
Zou graag een keer een workshop bij jullie volgen, zie altijd zo veel moois.Misschien volgend jaar....
Gr, Miriam
Zag dit nog staan op de site:22 november 10.00-16.00 uur workshop 3d luiertas (nog 7 plaatsen)
Zag hem ook staan. Het lijkt mij super die workshop te volgen. Alleen is hij helaas altijd door de weeks. Moet door de weeks altijd werken. Dus dan houd het eerst even op.
Ivm de grote vraag naar de workshop 3d luiertas in het weekend hebben we hem extra ingepland voor zondag 27 november!
MirKool schreef:Heel erg leuk.
Zou graag een keer een workshop bij jullie volgen, zie altijd zo veel moois.Misschien volgend jaar....
Gr, Miriam
Zag dit nog staan op de site:22 november 10.00-16.00 uur workshop 3d luiertas (nog 7 plaatsen)
Ivm de grote vraag naar de workshop 3d luiertas in het weekend hebben we hem extra ingepland voor zondag 27 november!
Mmh jammer dan kan ik niet. Maar zal het zeker in de gaten houden
Wat leuk, het is dat het niet om de hoek is maar ik vind het super, zou zo een workshop komen volgen.
Heeeeel erg leuk!!!! mooi gemaakt dames!!
Wauw, hij is geweldig!
Elke keer als jullie weer iets nieuws op het forum zetten, denk ik "Wanneer geven ze eens een (gast)workshop in Almere(of omgeving)?"
Wat een super taart, zeg!!
Hij is echt heel leuk geworden. Vooral het schaapje is super.
Ik heb hem in het echt mogen bewonderen bij je in de winkel maar hij is echt super schattig geworden.
Groetjes Jessica
Wat een leuke reacties zeg!!
Dit jaar hebben we alleen nog gastworkshops in Belgie en in Dordrecht. Maar volgend jaar reizen we weer stad en land af!
Naar verwachting staan de nieuwe (gast)workshops vanaf de tweede week van November op onze website!
Hij is echt heel leuk geworden. Vooral het schaapje is super.
Ik heb hem in het echt mogen bewonderen bij je in de winkel maar hij is echt super schattig geworden.Groetjes Jessica
Thanks!
Ik vind hem in het echt wel leuker als op de foto!
Zo toch nog even nieuwe foto's maken, komen de kleuren vast beter uit!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » 3d luiertas