Re: Joepie, alweer een PME opdracht klaar!!
Wat is die mooooooi!!! Wow....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Joepie, alweer een PME opdracht klaar!!
Supermooi geworden, alles klopt! Complimenten dus
WOW!!! Die is echt gaaf! Zo mooi...
Geen woorden voor....te mooi. Ik denk dat ik ook maar eens ga kijken of ik die PME trainingen kan gaan volgen
Wow, echt super gaaf zeg. Heel mooi.
O wow!
Ik wil ook PME
*zet het op haar ellenlange to do list voor over een jaar wanneer de studie klaar is*
zoooooo, dit is echt gaaf.
Wauw, die is echt heeeeeeeel erg mooi liesbeth!!! welke module is dit dan?
Echt heel mooi
Gaaaaf!!
Echt geweldig leuk!!!!!!
Hij is prachtig geworden Liesbeth!
Ook mooie foto's heb je ervan gemaakt
Nog even een vraagje: heb je dat allemaal in DRIE UURTJES gemaakt? Want ik zit ook te denken om de cursus te doen, maar als dat zo is ben ik meteen bij aanvang al hopeloos verloren want dan ben ik veeeeeeeel te langzaam...
Of heb je meerdere lessen aan dit project gewerkt? Zeg alsjeblieft ja... *zucht*
Nogmaals: wat een PRACHTIGE taart!
Prachtig!
wat een geweldige taart/dummie!! super gedaan, mijn complimenten!!
groetjes, wendy
Ongelooflijk onvoorstelbaar absurd MOOOOOOOOI!!!!!!
Ik geloof dat ik ook eens zo'n cursus (of 3) moet gaan doen maar ik geloof toch echt dat het vooral je eigen talent is!
Wauw, die is echt heeeeeeeel erg mooi liesbeth!!! welke module is dit dan?
Dit is de eerste module.
Volgens mij is dat fondant (klinkt, nu ik dit tik, ook wel heel logisch aangezien alles van fondant is gemaakt )
Nog even een vraagje: heb je dat allemaal in DRIE UURTJES gemaakt? Want ik zit ook te denken om de cursus te doen, maar als dat zo is ben ik meteen bij aanvang al hopeloos verloren want dan ben ik veeeeeeeel te langzaam...
Of heb je meerdere lessen aan dit project gewerkt? Zeg alsjeblieft ja... *zucht*
Nogmaals: wat een PRACHTIGE taart!
Nee hoor hier zijn we echt wel langer mee bezig geweest. Ook huiswerk gehad dus je hebt tijd genoeg om je de technieken eigen te maken. Dus ook voor de minder snelle onder ons zeker te leren!
Het is wel zo dat je wel wat aan ervaring moet hebben met fondant want als je echt helemaal blanco instapt dan is de kans wel aanwezig dat je er niet helemaal aan uit komt, en dan is het denk ik ook minder leuk om te doen.
Super mooi gedaan!!!!!
Afwerking mooi strak
Nee hoor hier zijn we echt wel langer mee bezig geweest. Ook huiswerk gehad dus je hebt tijd genoeg om je de technieken eigen te maken. Dus ook voor de minder snelle onder ons zeker te leren!
Het is wel zo dat je wel wat aan ervaring moet hebben met fondant want als je echt helemaal blanco instapt dan is de kans wel aanwezig dat je er niet helemaal aan uit komt, en dan is het denk ik ook minder leuk om te doen.
Oh, gelukkig!! Ik was al bang dat ik een gigantische slak was ofzo...
Nu nog zoeken naar een cursus wat dichter in de buurt (of eentje die niet 8 losse avonden maar 4 losse dagen is ofzo)... Alhoewel dit wel een geweldig mooie dummie is dus dat kan niet anders dan een hele goede juf/instructrice/workshopdame/vulmaarinikweethetnietmeer zijn!
Prachtig!!!
Ik zie wel dat er grote verschillen zijn tussen de (in principe dezelfde) cursussen PME....
Geweldig!!!!
Ik zie wel dat er grote verschillen zijn tussen de (in principe dezelfde) cursussen PME....
Ja, dat zag ik ook toen ik wat op internet ging snuffelen. Vooral ook tussen de eigen taarten van de instructrices zat heel veel verschil. Nu weet ik dat je niet persé zelf iets heel goed hoeft te kunnen om iets goed te kunnen instrueren, maar toch...
Jannet schreef:Ik zie wel dat er grote verschillen zijn tussen de (in principe dezelfde) cursussen PME....
Ja, dat zag ik ook toen ik wat op internet ging snuffelen. Vooral ook tussen de eigen taarten van de instructrices zat heel veel verschil. Nu weet ik dat je niet persé zelf iets heel goed hoeft te kunnen om iets goed te kunnen instrueren, maar toch...
Ik ben het met jullie eens dat er grote verschillen zijn in kwaliteit, ik heb daarom ook eerst goed rond gekeken waar ik deze cursus wilde gaan doen. Uiteindelijk naast de deur uitgekomen.
Dezelfde docente van Etten-Leur geeft de PME ook in Ridderkerk op zaterdag (4 hele dagen).
Mijn tip; kijk goed wat je wilt leren en kijk dan ook naar het werk van de cursisten of docent en maak je keuze.
PME is in ieder geval erg leuk en kan dus heel leerzaam zijn!
Wat een ONTZETTEND leuke taart!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Joepie, alweer een PME opdracht klaar!!