Onderwerp: Mijn groote trost!

Jullie herkennen het vast wel, dat je kids naast je staan te springen als je bezig bent met een taart. Over het algemeen maak ik pas taarten als ze op bed liggen, maar soms ontkom je er niet aan en zijn ze nog wakker. Mijn oudste, Lili (3,5 jaar) vindt het geweldig en wil ook altijd helpen, maar ja dat gaat natuurlijk niet als het een bestelling is  :s

Dus speciaal voor haar een taartje gebakken die ze helemaal zelf mocht decoreren. Marsepein plakken was geweldig, maar verven op de taart...dat was helemaal prachtig!!

Hierbij dus mijn grote trots en het mooiste taartje wat deze mama ooit heeft gezien  ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NZBUIUFR-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-G7GYDMS3-D.jpg

Bedankt voor het kijken en een fijne zondag allemaal!!

Groetjes Linda

2

Re: Mijn groote trost!

Oh wat geweldig  :)

3

Ach wat lief...
Ik kan zelf ook niet wachten om samen met mijn dreuteltje aan de tafel te zitten freubelen!

4

Enig! Je ziet dat ze heeeeel geconcentreerd bezig is

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

5

Hhahahhaha ja heel herkenbaar heb 3 jongens en ze willen dan ook allemaal mee helpen geef ze dan meestal een cupcakeje of wat koekjes die ze lekker mogen onder kliederen hahahha, Maar je prinsesje ziet er heel schattig en geconcentreerd uit ik denk dat het nog een veelbelovende toekomst belooft voor haar in de taartenwereld helemaal geweldig!!! leuk dat je dit met ons deelt

walking on buttercreamclouds .....

Wat een mooi beeld van je dochtertje.
Hoe ze zo secuur als ze is die penseel zo netjes vast houdt, echt lief! Jong geleerd...

7

leuk!! :D

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

Wat een leuke reacties!! Het was ook echt heerlijk om haar zo bezig te zien. Na zo'n drie kwartier zei ze dan eindelijk; mam, hij is klaar zo...en nu wil ik proeven  :)
En als ze later groot is wil ze graag ballerina en taarjes bakker worden  :lol:  :lol:  :lol:

Sprinklez schreef:

Hhahahhaha ja heel herkenbaar heb 3 jongens en ze willen dan ook allemaal mee helpen geef ze dan meestal een cupcakeje of wat koekjes die ze lekker mogen onder kliederen hahahha, Maar je prinsesje ziet er heel schattig en geconcentreerd uit ik denk dat het nog een veelbelovende toekomst belooft voor haar in de taartenwereld helemaal geweldig!!! leuk dat je dit met ons deelt

Ik ben benieuwd naar de foto's van jouw jongens, misschien dat je die ook een keer met ons wil delen? Ik kan me voorstellen dat het met drie picasso's in huis je prachtige kunstwerken krijgt  :)

Bedankt voor je reactie  :thumb:  :thumb:

10

wat leuk en wat is ze geconcenteerd bezig!! wat een genot om naar te kijken!!!

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

11

Wat een scheet van een meid zeg! En heerlijk dat bekkie als ze bijna in trance is van der taart :Y  vond ze hem ook nog lekker?

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

marijetje schreef:

Wat een scheet van een meid zeg! En heerlijk dat bekkie als ze bijna in trance is van der taart :Y  vond ze hem ook nog lekker?

Ze vond hem heerlijk! Hij was gevuld met bastognekoekjes creme en zwitserse room  :9

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties!!  :Y

Ahh wat leuk!!

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

14

:)  aah wat lief!
Leuke bezigheid met zn tweetjes, kei leuk! :thumb:

Dank jullie wel meiden  :thumb:  :D

16

zo lief en mooi taartje natuurlijk

en je moederhart loopt over van trots als je het product van je kids geknutsel kan laten zien

had ik ook afgelopen weekend , al is die van mij een stuk ouder maar ja het blijft echt zo leuk

lekker laten knutselen zou ik zeggen

rollin rollin keep that fondant rollin ........role out whoeha =D

17

Wat een feest, ze doet het super! Mooi hoor.

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!