1 Laatst bewerkt door rianne1952 (19-10-2011 14:25)

Onderwerp: kijken of het lukt

http://94.100.115.109/1425200001-1425250000/1425229701-1425229800/1425229711_5_-sv3.jpeg

om een foto van de taart voor mijn verjaardag te plaatsen.  Ben al langer met het plaatsen bezig,dan om te taart te maken :(   De taart is gevuld met bosvruchten vulling met framboosjes,afgesmeerd met b.c.  De koekjes langs de ran zijn van de Action,bovenop verkruimelde chocolade koekjes en vers fruit.       

HOERA HET IS GELUKT!!!!

2

Re: kijken of het lukt

Waar heb je de foto's online gedaan? Bijvoorbeeld mijnalbum ofzo?

Groetjes Puck

3

Prinses013 schreef:

Waar heb je de foto's online gedaan? Bijvoorbeeld mijnalbum ofzo?

Nee op hyves

4

is je hyves openbaar?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Carien schreef:

is je hyves openbaar?

dank je wel voor het meedenken.  Ik ga het vanavond allemaal nog eens uitproberen.  Ik denk dat dit topic op deze manier ook niet meer in de taartenparade hoort. :think:

6

rianne1952 schreef:
Carien schreef:

is je hyves openbaar?

dank je wel voor het meedenken.  Ik ga het vanavond allemaal nog eens uitproberen.  Ik denk dat dit topic op deze manier ook niet meer in de taartenparade hoort. :think:

Helaas heb je nog niets te showen idd. Ik wacht vanavond nog even af. Via bewerken kun je proberen in je startbericht alsnog je foto's zichtbaar te maken.
Anders zal ik dit topic morgenochtend verwijderen...........

7 Laatst bewerkt door rianne1952 (19-10-2011 08:44)

Karin09 schreef:
rianne1952 schreef:
Carien schreef:

is je hyves openbaar?

Helaas heb je nog niets te showen idd. Ik wacht vanavond nog even af. Via bewerken kun je proberen in je startbericht alsnog je foto's zichtbaar te maken.
Anders zal ik dit topic morgenochtend verwijderen...........

Als je het topic wil verwijderen graag!. Dan puzzel ik het mijn gemak verder uit.   Internet lag er gisterenavond uit dus niets kunnen proberen.  gr Rianne

8

Heb je de sticky al eens gelezen bovenin de rubriek? Daar staat alles met how to, heel duidelijk beschreven?! ;)

Succes!

9

annick67 schreef:

Heb je de sticky al eens gelezen bovenin de rubriek? Daar staat alles met how to, heel duidelijk beschreven?! ;)

Succes!

JA!!!!. Ik heb zels alles stap voor stap op een papiertje staan opgeschreven door mijn zoon,die alles stap voor stap voorgedaan heeft :Y Maar wat de computer betreft ben ik een grote ......!!

10

Toch nog gelukt,iedereen bedankt voor de hulp

11

rianne1952 schreef:

Toch nog gelukt,iedereen bedankt voor de hulp

:thumb:  :thumb:

12

Ondanks alle problemen tot het plaatsen van je foto is het dan toch gelukt.

En je taart ? Die ziet er heel erg lekker uit  :9 .

Christine.

13

Moet zeggen, dat het het wachten wel waard was. Jeetje zeg, wat ziet die er bijzonder smakelijk uit. Het water loopt me in de mond. Jummy, jummy, jummy