Re: Wat een geweldige uitvinding!!!!
Het zijn dus eigenlijk een soort van die plaktattoos die je bij een kauwgummetje vind (van die kinderdingen) maar dan eetbaar??
Tjee, da's wel handig zeg... soms best een uitkomst!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat een geweldige uitvinding!!!!
Het zijn dus eigenlijk een soort van die plaktattoos die je bij een kauwgummetje vind (van die kinderdingen) maar dan eetbaar??
Wat omwijs handig! 
Zo gaaf zeg
Helaas zijn mijn poppetjes ook niet echt om over naar huis te schrijven
dus eerst maar verder oefenen daarmee 
Zo gaaf zeg
Helaas zijn mijn poppetjes ook niet echt om over naar huis te schrijven
dus eerst maar verder oefenen daarmee 
He wat gaaf, ook ik heb soms problemen met de ogen. Volgende week ga ik naar USA misschien kan ik ze meenemen als je me in contact breng met de gene die ze verkoopt.
He wat gaaf, ook ik heb soms problemen met de ogen. Volgende week ga ik naar USA misschien kan ik ze meenemen als je me in contact breng met de gene die ze verkoopt.
Dat zou idd heel handig zijn, maar helaas nog niks van hem terug gehoord, laat je weten wanneer ik wat hoor 
ja zo een idee is het idd, maar het is echt vlies dun en het is idd eetbaar (al weet ik niet of er veel mensen zijn die ook werkelijk de poppetjes opeten?
)
Ideaal! Ik wil ze ook!
Gaaf, dat is inderdaad handig.
Al vind ik het toch de kunst om het zelf te doen. Ik zie daar de uitdaging wel van.
Gaaf, dat is inderdaad handig.
Al vind ik het toch de kunst om het zelf te doen. Ik zie daar de uitdaging wel van.
Ja zou ik ook zeggen als ik het zou kunnen 
Ik kan ze bestellen, er zijn 18 verschillende vellen met de meest geweldige ogen erop. bij interesse ga ik vragen voor toestemming voor een gezamelijke inkoop. de prijs + versturen (dus van daar naar mij en van hier naar nederland) zou ongeveer 10 a 12 euro per vel liggen (60-70 paar ogen per vel)
wil ze graag hebben als er een gezamelijke inkoop komt
ik heb ook interesse als er gezamenlijk ingekocht kan worden
Ik zou ze ook wel willen hebben, hopelijk komt er toestemming voor de gezamenlijke inkoop!
Groetjes Iris
Zou fijn zijn als het mag, ik heb ook wel interesse
Ik ook! Wat een uitvinding zeg!
Me too!
ik heb ook interesse als er gezamenlijk ingekocht kan worden
ik ook 
groepsinkoop. count me in 
Ik hou me ook aanbevolen mocht er gekocht gaan worden!
Ok deze week heb ik totaal geen tijd maar volgende week ga ik toestemming vragen en dan de exacte prijzen uitrekenen, dan maak ik een nieuw topic aan met alle 18 voorbeelden en dan kunnen jullie aangeven welke jullie willen 
Ik ga 31 okt naar Amerika,daar ga ik zeker naar opzoek!!!!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat een geweldige uitvinding!!!!