Onderwerp: Babyshower taart voor mijn schoonzusje.
Een anderhalve maand geleden werd ik gevraagd door een vriendin van mijn schoonzusje of ik voor de babyshower die ze wilde gaan organiseren een taart of cupcakes of allebei wilde maken.
Ik zat toen nog in mijn herstelperiode van een operatie, dus ik wilde er even over nadenken.
Ik heb toen lekker op internet rond zitten kijken en toen ik een taart van Cakebox zag wist ik het...
Het moest een echte babyshower of wel babydouche worden, dus ik ging de taart maken.
Een week of 2 geleden zag ik toen hier op het forum in ene een taart voorbij komen die hetzelfde ontwerp had alleen dan in een andere kleurstelling.
En omdat ik al eerder een zilver/roze taartje voor mijn schoonzusje had gemaakt toen ze net wisten dat ze een meisje kregen, moesten dit de kleuren gaan worden.
Hier mijn uitvoering van de taart:

Op mijn blog staan nog wat meer (detail) foto's.
De onderste taart is gevuld met 2 laagjes bitterkoekjescrème en 1 laagje Swiss Meringue Crème met hier en daar wat chocodrops, bovenste taart is gevuld met 2 laagjes aardbeiencrème en 1 laagje aarbeienjam.

is het bad hol of om piepschuim ofzo? lijkt me anders zo zwaar worden dattie door de taart zou zakken