Onderwerp: Even voorstellen
Hallo allemaal,
Sinds begin oktober ben ik een regelmatige bezoeker van deze geweldige site!
Mijn naam is Nicolette en ik woon in Alphen aan den Rijn. Ben getrouwd en ben trotse moeder van 3 geweldige kinderen. Lina van bijna 9, Reda van net 4 jaar en Louay van 7 maanden.
Vorige maand kwam ik op de 1e verjaardag van het zoontje van mijn vriendin en zij had een bumba stapeltaart gemaakt voor hem. Toen ik deze taart zag was ik direct verkocht, dit vond ik geweldig en wilde ik ook kunnen maken!
Mijn eerste project zou een taart voor Reda's verjaardag worden met als thema super mario. Uiteindelijk is dit een stapeltaart van 3 lagen geworden, heb hem net geplaatst in de rubriek stapeltaarten.
Na het maken van deze taart ben ik helemaal verslaafd geraakt aan het verwerken van fondant en bedenken van nieuwe creaties. Ben al bezig met het voorwerk van het thema van de maand 'rozenval'.
Kom er al werkende wel achter dat het toch wel handig is om andere materialen te hebben dan een aardappelschilmesje en de uitstekertjes van de klei van onze kinderen .
Inmiddels is mijn 'verlanglijstje' op de webshop al gemaakt, maar dit moet toch echt even overlegd worden...
De dingen die ik wil hebben, ehm alles dus , zijn in totaal best prijzig hahaha...
Ik wil hier echt mijn hobby van maken en wellicht uiteindelijk mijn hobby uit gaan breiden als bijverdienste ofzo. De eerste 'bestelling' is al binnen hahaha. Een vriendin zag de super mario taart op de verjaardag van mijn zoon en wilde graag 'zo'n taart' voor haar zoon's verjaardag eind deze maand! Dat wordt weer lekker freubelen dus .
Nou, ik vind het hartstikke leuk om met jullie mee te lezen en te kijken en ik heb al heeeeeel veel nuttige info van deze site en dit forum kunnen gebruiken. Ik denk dat ik hier zeker vaste klant zal worden!
Groetjes Nicolette
http://www.linascakeshop.nl