Onderwerp: Op verzoek van Alie plaats ik de foto's van haar PME-3 eindstuk
Hierbij de foto's van het eindstuk voor de PME 3 en tevens de laatste module van Alie. Alie, gefeliciteerd met het behalen van je diploma én je Master. Dik verdiend!!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Op verzoek van Alie plaats ik de foto's van haar PME-3 eindstuk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hierbij de foto's van het eindstuk voor de PME 3 en tevens de laatste module van Alie. Alie, gefeliciteerd met het behalen van je diploma én je Master. Dik verdiend!!!

Wauw, wat mooi zeg!
Gefeliciteerd 
wow Alie, super!! gefeliciteerd!!!
En monique, lief dat je ze plaatst ( heb net het andere topic gelezen
)
En monique, lief dat je ze plaatst ( heb net het andere topic gelezen
)
Da's toch een kleine moeite.....
hij is prachtig geworden! gefeliciteerd Alie (en geniet van het lekkere weer!)
Alie jij hebt je master dubbel en dwars verdient !
Gefeliciteerd !!!!!!!!!!
Geniet nog maar lekker van de zon 
Heel erg mooi eindresultaat met zoveel verschillende technieken!
Supermooi!!
Ik doe mijn petje voor je af ..... erg mooi!!!!!!!!!!!
Hou jij je petje maar op met het warme zonnige weer in Portugal. Geniet van je welverdiende vakantie.
Heel mooi gedaan!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
Super gedaan. Proficiat!
Dank jullle wel allemaal voor de lieve reacties, maar ik heb veel te danken aan Lisette uit Houten.Zij heeft mij wel alles bijgebracht en de leuke mede-cursisten die mij er wel door heen gesleept hebben. Zit wel af en toe even te spieken hier op de laptop maar geniet ook erg van de vakantie, vannacht hebben we op het uiterste westelijke en zuidelijkste puntje gestaan in Portugal. Van alle kanten de zee te zien. Lekker geslapen daar. We gaan dus nog even door met het genieten. 
Wauw, super!
Heel mooi!!! Om trots op te zijn.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Op verzoek van Alie plaats ik de foto's van haar PME-3 eindstuk