1

Onderwerp: Koekjes in plaats van cupcakes....

Nadat ik op de T&T beurs de halve dag naast Mariëlle van de Koekenbakkers had gezeten, had ik ineens zo'n zin om ook koekjes te maken. En met haar tips en uitleg die ze aan iedereen gaf op de beurs ben ik ook aan de slag gegaan. Het zijn m'n eerste koekjes met RI gedecoreerd  :Y  Ben met 2 kleuren begonnen en ben best tevreden voor de eerste keer  :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6B8N3SO6.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FW8AGT3E.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QR4QACB7.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FXJRKVYL.jpg

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

2

Re: Koekjes in plaats van cupcakes....

Ze zijn erg leuk!

3

Zien er mooi uit!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

4

Leuke koekjes, vind de koekjes met de bloemen erg mooi!

Gr.
Sandra

5

super, vooral de witte bloemetjes

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

6

Wat moooooooiii  :)

Groetjes!

7

Nou daar mag je zeker tevreden over zijn,   over een poosje hoop ik ook zulke mooie koekjes te kunnen maken.  Op de tombola bij T&T heb ik namelijk een workshop bij de Koekenbakkers gewonnen :Y

8

mooie koekjes :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9

Nice cookies  :Y

Sweet addiction...

10

mooi, mooi, mooi!! Ben benieuwd, wat je hiermee allemaal mee gaat doen. Want met deze technieken, kun je vast nog wel weer wat leuks bedenken voor op de cc's.

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

11

rianne1952 schreef:

Nou daar mag je zeker tevreden over zijn,   over een poosje hoop ik ook zulke mooie koekjes te kunnen maken.  Op de tombola bij T&T heb ik namelijk een workshop bij de Koekenbakkers gewonnen :Y

Gaaf zeg.... Mariëlle legt het heel duidelijk uit en volgens haar methode heb je niet al die consistenties nodig. Daardoor durfde ik het aan om een keer koekjes te bakken en decoreren ;-) Veel plezier alvast!

12

Carina schreef:

mooi, mooi, mooi!! Ben benieuwd, wat je hiermee allemaal mee gaat doen. Want met deze technieken, kun je vast nog wel weer wat leuks bedenken voor op de cc's.

Thanks Carina, pfff ben blij dat ik het op een koekje krijg. Maar moet zeggen ik had ooit al eens een workshop RI bloemen spuiten gevolgd bij Saskia, Dutchdecorater, maar dat is al heel lang geleden ;-) Was blij dat ik het nog kon ;-) Misschien maar eens wat vaker gebruiken die RI bloemen...

Superleuke koekjes, ook de bloemen zijn bijzonder.  :)

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

14

marlies schreef:
rianne1952 schreef:

Gaaf zeg.... Mariëlle legt het heel duidelijk uit en volgens haar methode heb je niet al die consistenties nodig. Daardoor durfde ik het aan om een keer koekjes te bakken en decoreren ;-) Veel plezier alvast!

Dank je wel,als ik het allemaal zo lees gaat dat zeker lukken.

15

Oh wat zijn ze leuk!! Ik heb op de T&T beurs ook een tijdje bij haar zitten kijken. Ik dacht altijd dat ik en koekjes geen goede combi zijn. Dat denk ik eigenlijk nog steeds, maar ik vond het wel erg leuk om te zien.
Misschien toch maar eens een workshopje doen....of lekker zelf aan de slag gaan.

16

Vooral de bloemen zijn leuk,

www.koekiekoekie.nl. Koekje erbij?

17

kristy schreef:

Oh wat zijn ze leuk!! Ik heb op de T&T beurs ook een tijdje bij haar zitten kijken. Ik dacht altijd dat ik en koekjes geen goede combi zijn. Dat denk ik eigenlijk nog steeds, maar ik vond het wel erg leuk om te zien.
Misschien toch maar eens een workshopje doen....of lekker zelf aan de slag gaan.

Ik durfde er ook nooit aan te beginnen, maar een paar uurtjes naast Mariëlle en ik had er helemaal zin in. Ze legt het echt heel duidelijk uit. Ik vond het wel best wat werk, maar ik heb om te beginnen maar 2 kleuren gemaakt. Was wel echt leuk om te doen  :Y   :Y

18

Gave koekjes! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

19

oh wat leuk om een keer koekjes van jou te zien!
Verwacht nu om dit vaker tegen te komen. Ga ik zeker op letten  :Y

20

Wat een leuke koekjes! Super gedaan vooral voor de eerste keer. Dat beloofd meer moois :D  Welke consistentie heb gebruikt?(hoeveel tel voor de icing?)

Be in love with what you have

21

Heel erg mooi voor de eerste keer!!!! Ik vindt die bloemen ook erg mooi hoor!!!!! Mag ik vragen hoe je die hebt gemaakt?
Heb m'n eerste koekjes gemaakt met de ketting maar vond het erg leuk om te doen!!
Soms zijn dingen makkelijker en leuker dan je van te voren denkt!!
Wil graag bij koekenbakkers keer de ws gaan doen....nog beetje sparen...

Groetjes Sabrina

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!