1

Onderwerp: Blanda schaaltjes

Hallo dames,

Ik heb een vraagje over de ronde schaaltjes.
Voor as dinsdag ga ik een zwanger buik taart maken(de eerste dus tips welkom ;) ).
Drie schaaltjes gekocht op een ' taartensite ', stond als bijschrift ook beschreven dat ze prima gebruikt kunnen worden voor dit soort taarten.
Vandaag schaaltjes gepakt, zie ik dat er op de bodem een plat stukje zit. De vorm loopt dus niet mooi rond door. Snappen jullie mij nog?

Dat zou betekenen dat mijn mooie ronde buik en borsten dus een plat stuk hebben.
Geen mooi gezicht, schat ik zo in.

Voordat ik morgen gelijk naar de Ikea cross om andere schaaltjes te halen wil ik eerst weten of die schaaltjes wél een mooie ronde bodem hebben.
Zoniet; hoe maak ik buik en borsten dan mooi rond??

Vast bedankt voor jullie antwoorden!!

Irene

2

Re: Blanda schaaltjes

nee, zijn ook niet rond, dan kun je ze nl niet rechtop neerzetten ;)

Door het afsmeren krijg je ze toch hartstikke rond hoor :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

die van Ikea hebben dat ook. Ze moeten immers op een vlakke ondergrond(tafel) kunnen staan  ;)  Als je het taartje gewoon vult en afsmeert met BC komt het wel goed hoor. Je kan altijd bovenop iets meer smeren  :Y

4

Dan hoef ik niet naar Ikea :) .
Had al het vermoeden dat het ook in die schaaltjes zou zitten, inderdaad om het blijven staan.
Dan ga ik morgen vroeg aan de slag, lukt het niet dan is er nog tijd genoeg om iets anders te maken.

Dank je wel!!

5

Joh, maak je op de platte stukjes gewoon mooie tepels en een navel ;-)

Maar zonder gekheid: je krijgt ze best mooi rond hoor. Het platte stukje (in ieder geval die van de blanda) is maar heel klein.

6

zoals de andere dames al zeiden,na het afsmeren zie je er niks meer van. :Y

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

7

Bewijs staat in de koelkast. Gevuld en afgesmeerd.  :Y
Met de woorden van mijn man ' mooi koppie erop '  :)
Straks verder.