1

Onderwerp: Erg optijd dit jaar...

...dat zijn deze cupcakes. Ik had zin om alvast wat sinterklaascupcakes te maken.
Het zijn speculaascupcakes geworden met, door het beslag, echte kruidnootjes.

http://1.bp.blogspot.com/-nJT245bijlg/TprvVNQMmfI/AAAAAAAAARs/GPLLot2IiZY/s400/IMG_2273.JPG

De zak van Sinterklaas, om uit te proberen. Heb al wel wat leerpuntjes voor de volgende keer, ben dan ook nog niet tevreden over deze zak...
http://4.bp.blogspot.com/-EgZ4tgHPfQI/TprvVQEy99I/AAAAAAAAASM/Uc_BRBN8shg/s400/IMG_2298.JPG

Ook heb nog nieuwe baking cups getest. Vond ze bij de AH in de schappen en was gelijk overstag. Wat een leuke papiertjes!
http://1.bp.blogspot.com/-UPz9Wy3UWqo/TprynwLZZ4I/AAAAAAAAASk/v9eY6ELR1Yc/s400/IMG_2294.JPG

Bedankt voor het kijken!

Groetjes Kristy

Re: Erg optijd dit jaar...

Die zien er gezellig uit! ik ben een beginneling met de cupcakes. vraagje, welk beslag zit er op de cakejes?
Groetjes

3

ze zien er erg gezellig uit!!!!!!

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

4

@pascalinefockefeer: Bedoel je die toeven die op de cupcakes zitten? Die zijn gemaakt van 1:1 botercreme met speculaaskruiden.

5

Zijn dat de nieuwe van Dr. Oetker (heb ik zelf gisteren ook meegenomen) of van AH zelf?

Gr.
Sandra

6

Zien er echt leuk uit :Y

Smart critiques, Stupid creates

7

Zien er leuk en lekker uit!

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

Ik heb gisteravond een tijdje op het forum gezeten dus toen ik in bed lag was ik alweer aan het fantaseren wat ik met mijn nieuwe kerst uitsterkers en cup cake papiertjes kon doen. Dan kom je natuurlijk ook meteen op de wintersmaken met inderdaad speculaas!
Grappig dat ik niet de enige ben die al een paar maand vooruit loopt.

9

MamaSan schreef:

Zijn dat de nieuwe van Dr. Oetker (heb ik zelf gisteren ook meegenomen) of van AH zelf?

Gr.
Sandra

Het zijn de nieuwe van de AH zelf. Erg leuk en ze blijven ook heel mooi. Aanrader dus!

10

Leuke cuppies hoor, ben ook aan het zoeken. Ben toevallig rond 5 december in de buurt van mijn beste vriendinnetje (heeft wel kindjes) dus daar ga ik ff een sinterklaastaart brengen. Toch leuk.

Maar leuk die papiertjes, ik had de oude al, ook rood met een soort bloemetjes. Ga nu ff kijken voor deze. Leuk Leuk.

11

Oh leuk zeg!!!

Even vraagje heb je dee chocolaatjes op de eerste foto zelf gemaakt of ergens vandaan???
Vindt ze zo leuk namelijk

En ga ook maar eens morgen ochtend bij de AH kieken....

"Love is the flower you've got to let grow"

12

Idd, mooi op tijd  :lol: , maar geeft niets hoor. Tijd van lootjes, sint-liedjes enz begint echt, dus dan kan er ook wel een winterse cupcake bij!!
Leuk zijn ze hoor, met mooie toeven  :thumb:

I just love it....!!

13

Leuk, in 1 keer wat reacties.

Yvett schreef:

Oh leuk zeg!!!

Even vraagje heb je dee chocolaatjes op de eerste foto zelf gemaakt of ergens vandaan???
Vindt ze zo leuk namelijk

En ga ook maar eens morgen ochtend bij de AH kieken....

De chocolaatjes zijn ook van AH. Tussen het sinterklaas snoepgoed.