Onderwerp: Lekkere hapjes
Mini cupcakes citroen mascarpone, melk chocolade krakelingen, paleis banket en Brussels banket. Was heerlijk
(Bijbehorende taart staat bij 3D)

Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lekkere hapjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mini cupcakes citroen mascarpone, melk chocolade krakelingen, paleis banket en Brussels banket. Was heerlijk
(Bijbehorende taart staat bij 3D)

Bedankt voor het kijken!
ziet er leuk uit. Wat een lieve standaard!
Ziet er mooi maar vooral erg lekker uit.
Wat is precies paleis en brussels banket? en hoe maak je het wantdat ziet er mjummie uit.
Ziet er lief en gezellig uit, maar vooral heerlijk;)
Ook hier bedankt voor jullie leuke reacties!
Ziet er mooi maar vooral erg lekker uit.
Wat is precies paleis en brussels banket? en hoe maak je het wantdat ziet er mjummie uit.
Brussels banket en paleis banket maak je beide van amandelspijs, citroenrasp en eigeel. Het paleis banket kun je na het bakken nog vullen met een streepje jam en fondant. Heel simpel en snel gemaakt.
Zou ik het recept mogen, want als ik iets lekker vind dan is het wel amandelspijs.
Ziet er allemaal "paleiserig" uit, tzal ook zo smaken denk ik, knap gedaan.
Zou ik het recept mogen, want als ik iets lekker vind dan is het wel amandelspijs.
250 gr. spijs (echt lekkere amandelspijs is oa te koop bij taartenmaken.com) + 10 gr. citroenrasp, afslappen met eigeel.
Succes!
ziet er heerlijk en leuk uit!
mamski schreef:Zou ik het recept mogen, want als ik iets lekker vind dan is het wel amandelspijs.
250 gr. spijs (echt lekkere amandelspijs is oa te koop bij taartenmaken.com) + 10 gr. citroenrasp, afslappen met eigeel.
Succes!
Alvast heel erg bedankt voor de ingredienten, maar kun je me misschien ook zeggen hoe lang ze moeten baken en op welke temperatuur ???
Die standaard is cuuuuuuuuuuute, waar heb je die gekocht?
ja dat wou ik ook weten die standaard wil ik ook hehehehehehheebbbbbeeeeee 
Ik kwam hem tegen op cupcakerecepten:
http://www.cupcakerecepten.nl/webshop/presenteren
Ik ga er een kijkje nemen dank je wel!
mignonne schreef:mamski schreef:Zou ik het recept mogen, want als ik iets lekker vind dan is het wel amandelspijs.
Succes!Alvast heel erg bedankt voor de ingredienten, maar kun je me misschien ook zeggen hoe lang ze moeten baken en op welke temperatuur ???
Ong. 15 minuten bakken. Ik bak ze op 200 graden, maar dat is een beetje afhankelijk van je oven. In ieder geval goed heet bakken en dan tussendoor checken.
Ik heb hem bij een engelse internetshop gekocht - squires-shop -
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lekkere hapjes