1

Onderwerp: Wat een geweldige uitvinding!!!!

Helaas niet in Europa verkrijgbaar maar ik ben zeker van plan om ze naar hier te halen want het is zo geweldig!

Het zijn ´kan en klare´ ogen! super! ik vind het altijd zo lastig om die mooi te krijgen en nu hoeft dat dus niet meer!  :lol: ben zo blij ermee haha

Het is op speciaal papier gemaakt (geen ouwel maar wel eetbaar) dan knip je de ogen uit, daarna maak je het nat waarna je voorzichtig het oogje van het papiertje af kan halen en op je poppetje kan plakken  :Y  :Y  :Y  :lol:

Even snel een foto met mn tel gemaakt maar zo zien jullie het idee

http://img217.imageshack.us/img217/7690/30231125473758030661213.jpg

En hoe ze geleverd worden: (1 van de vele mogelijkheden)

http://img836.imageshack.us/img836/4813/29612925473776431121213.jpg

2

Re: Wat een geweldige uitvinding!!!!

oooh hebbe hebbe hebbe .

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

3

Soesie schreef:

oooh hebbe hebbe hebbe .

Wil ze ook hebben!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

4

sugar100 schreef:
Soesie schreef:

oooh hebbe hebbe hebbe .

Wil ze ook hebben!

:lol:

5

Wat leuk! :Y  :Y  :Y

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

6

volgens mij verkochten ze die ook op taart en trends! Lijkt me superhandig! (maar kan niet echt boetseren, dus zal ze weinig gebruiken.)

7

HEEEBBBUHHH!!!!!

(jammer dat ik niet alleen hoofdletters kan gebruiken in een berich! :lol:)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

8

tine83 schreef:

volgens mij verkochten ze die ook op taart en trends! Lijkt me superhandig! (maar kan niet echt boetseren, dus zal ze weinig gebruiken.)

oh echt?? weet iemand dit zeker? zou wel super handig zijn   :Y

9

DEZE ZIJN ECHT SUPER!!!

Natuurlijk  wil ik die ook hebben... Ik kan wel een beetje boetseren , al zeg ik het zelf, maar die oogjes blijven een probleem.

waar komen ze vandaan dan (land en eventueel een winkel??), want ik heb overal "connecties" zitten.

10

Dixy schreef:

DEZE ZIJN ECHT SUPER!!!

Natuurlijk  wil ik die ook hebben... Ik kan wel een beetje boetseren , al zeg ik het zelf, maar die oogjes blijven een probleem.

waar komen ze vandaan dan (land en eventueel een winkel??), want ik heb overal "connecties" zitten.

Heb een kennis in de USA die verkoopt ze (hollywood) maar zn website is nog niet online. ik heb hem een mailtje gestuurd om de prijs te vragen voor grotere inkoop want weet ook niet meer hoeveel ik voor deze heb betaald  :lol:

11

Dat is echt een super oplossing, zo niet een gat in de markt!

Een beetje boetseren durf ik inmiddels wel, maar als ik denkt aan penseel, verf... dan schieten mijn vingers gelijk in de kramp. ;)

~ Never waste a good crisis... ~

12

Jultie schreef:

Een beetje boetseren durf ik inmiddels wel, maar als ik denkt aan penseel, verf... dan schieten mijn vingers gelijk in de kramp. ;)

Bij mij ook! :Y  Vraag maar aan Annelies :rolleyes:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

13

Ooh, ikke ook hebbe!!!!! Dat van die kramp komt me heel bekend voor!

14

éé oog lukt altid maaar de tweede lijkt nooit op de eerste krijg altijd zo een scheel effectje  :o  dus eze zouden van pas komen!!!!

15

éé oog lukt altid maaar de tweede lijkt nooit op de eerste krijg altijd zo een scheel effectje  :o  dus eze zouden van pas komen!!!!

16

Heidimaris schreef:
Jultie schreef:

Bij mij ook! :Y  Vraag maar aan Annelies :rolleyes:

Hahahah, die kun je ook over mij vragen. Zij heeft vorig jaar zelf maar de oogjes op mijn kerstman geschilderd.  :lol:

17

Ja, die wil ik ook!! Ideaal, ik krijg ze nooit precies hetzelfde de oogjes, dit lijkt me heeeeeeel handig!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

18

Euh... Ben ik nou gek, of is het net zo lastig en net zo'n gepriegel om al die wimpertjes netjes uit te knippen? Dan maar een penseeltje...  ;)

19

Woehoe, die wil ik ook hebbuh hebbuh hebbuh :)  :)

20

Mijke79 schreef:

Euh... Ben ik nou gek, of is het net zo lastig en net zo'n gepriegel om al die wimpertjes netjes uit te knippen? Dan maar een penseeltje...  ;)

Nee je hoeft het niet te knippen, je maakt het nat en het oogje komt als een vliesje van het papiertje af  :Y  :Y

Wouw! Ik ook hebben!
Ik krijg ze dus namelijk ook NOOIT gelijk! en heb altijd moeite om verschillende blikken te maken!

22

evelien1001 schreef:

Nee je hoeft het niet te knippen, je maakt het nat en het oogje komt als een vliesje van het papiertje af  :Y  :Y

Nadat 2/3e van het forum bij die vriend van jou oogjes heeft gekocht kan ie gaan rentenieren.  :D

23

Ah, een soort sticker dus? Oooohh... Dan zijn ze inderdaad wel héél erg handig!  :D

Weet je niet hoe ze heten want anders hebben ze ze misschien wel op ebay?

25

oooo dat is wel heel erg handig jammer dat ze hier dan nog niet zijn wil ze namelijk ook wel tja wie niet eigenlijk :lol: