1

Onderwerp: caramel patidess, erg bitter????????????????

hebben jullie ervaring met caramel patidess, heb het door de slagroom gedaan, wat smaakt ie bitter zeg, kan me nie voorstellen dat ie dan door de botercreme niet bitter is, doe ik iets verkeerd, zels zo een likje is vies, terwijl de aardbeien patidess heerlijk is.

2

Re: caramel patidess, erg bitter????????????????

heb het nog nooit door slagroom gedaan, maar door botercreme is ie erg lekker en helemaal niet bitter. Dus of je patidess is niet goed of je slagroom of de combi kan niet................. hmm daar heb je lekker veel aan........................

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Mirjam5 schreef:

heb het nog nooit door slagroom gedaan, maar door botercreme is ie erg lekker en helemaal niet bitter. Dus of je patidess is niet goed of je slagroom of de combi kan niet................. hmm daar heb je lekker veel aan........................

ok ik zal het volgende keer dan eens proberen door de botercreme te doen, maar ik maak nooit botercreme als vulling, vind ik altijd zo'nharde hap in je taart(alleen afsmeren)

4

zo een likje is niet lekker nee, omdat het erg geconcentreerd is. maar door de botercreme.. heerlijk! misschien heb je teveel gedaan door de slagroom gedaan. slagroom is natuurlijk veel lichter als botercreme.

5

nee, heb ik nooit zo ervaren.
Ik gebruik het door de botercreme, en dan is ie heerlijk!
Maar idd. zo een likje is echt heel vies, niet doen, is veel te geconcentreerd!

6

hannekie schreef:

nee, heb ik nooit zo ervaren.
Ik gebruik het door de botercreme, en dan is ie heerlijk!
Maar idd. zo een likje is echt heel vies, niet doen, is veel te geconcentreerd!

ok, haha, dat is zeker geconcentreerd, bah, nou ik ga het echt volgende keer door de botercreme proberen, ben benieuwd, want ik ben gek op caramel. Bedankt voor jullie reacties.

7

ddaan schreef:
Mirjam5 schreef:

ok ik zal het volgende keer dan eens proberen door de botercreme te doen, maar ik maak nooit botercreme als vulling, vind ik altijd zo'nharde hap in je taart(alleen afsmeren)

Ik vul daar ook niet mee hoor. Jakkes....... maar ik gebruik het wel om af te smeren en dan is het ook lekker met een smaakje erdoor :Y

If life gives you lemons, make lemoncurd.

8

1 theelepeltje op 1 eenheid botercreme is al genoeg ! Als je er teveel doorheen doet wordt hij inderdaad bitter.
In combi met stroopwafelcc mix van funcakes met een toef botercreme met caramel is hier bij ons favoriet.