Re: lekker kitsch, engeltjes, vogeltjes, roze, paars en goud
super gemaakt en hou je howto in de gaten
taartgroetjes Carla
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » lekker kitsch, engeltjes, vogeltjes, roze, paars en goud
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
super gemaakt en hou je howto in de gaten
taartgroetjes Carla
Super mooi zeg
waarmee heb je het patroon in de bovenste taart gemaakt?
Heerlijk 'over de top'!!!!
Meer kitsch had je 'em niet kunnen maken denk ik! Super
. En ik zie weer die geweldige taartstandaard van je....jaloers, want ik wil ook zo graag zoiets, maar heb stad en land afgezocht en kan niets vinden
Balen.
Lekker kitsch, maar ik vind hem leuk
. Was misschien nog leuker geweest als het onderste taartje ook rond was geweest.
Wat een kunstwerk!!!!
ja is goed ik w8 op je how to
super!!
Ik vind je stencils juist heel erg leuk!!!
Super taart hoor, heerlijk kitsch! helemaal

wat een mooie!!
Wauw, gewoonweg prachtig! Helemaal mijn smaak 
Heerlijk 'over de top'!!!!
. En ik zie weer die geweldige taartstandaard van je....jaloers, want ik wil ook zo graag zoiets, maar heb stad en land afgezocht en kan niets vinden
Balen.
even een berichtje voor vandaag, bedankt allemaal wat een leuke reacties allemaal. Leonie even www ervoor en dan .maakjetaart.nl/osCommerce/index.php/cPath/92_62
oh wat een prinsessentaart! Ik zie al helemaal voor me hoe trots een kleine zesjarige daarop zal zijn!
Wat een heerlijk over de top maar ook lieve taart.
Knap het stencillen en je vogelnestje vind ik super.
Echt een top taart
leonietje schreef:Heerlijk 'over de top'!!!!
Balen.
even een berichtje voor vandaag, bedankt allemaal wat een leuke reacties allemaal. Leonie even www ervoor en dan .maakjetaart.nl/osCommerce/index.php/cPath/92_62
Aah bedankt Marja, maar ik bedoel die standaard waar de taart op staat.
van keramiek. Ik zoek al een hele tijd naar zoiets met een gewerkt afhangend randje, maar kan niets vinden (of heeule dure handgemaakte uit Amerika
)
Geweldige taart! ik kijk altijd even bij jou taarten want ik vind ze SUPER! en BEDANKT!!! want ik zoek wel al een tijd naar de Engeltjes! 
Wow, over the top is ie! Gaaf hoor!
sorry voor mijn late reactie, dank jullie wel voor de lieve reacties
(was een beetje te druk)
Wauw! Tussen kunst en kitch ...................... zit heeeeeeeeeeel veel lekkers

Mooi gemaakt 
Heel leuk!! 
super mooi
mag ik vragen welk stencil je hebt gebruikt ??
Ik vind hem super 
Wauw! Tussen kunst en kitch ...................... zit heeeeeeeeeeel veel lekkers
![]()
Mooi gemaakt
@Linneke Het is een stencil van designer stencils, heb hem gekocht bij Bien 
Wauw! Die zou ik ook wel willen hebben
Erg mooi!
Wauw! Die zou ik ook wel willen hebben
![]()
Erg mooi!
ik heb er wel een paar maanden op moeten wachten maar het was het waard. volgens mij heeft ze ze nu weer op voorraad
Ahhhhhhhhh, geweldig. Wat een heerlijk zoetig taartje. Super. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » lekker kitsch, engeltjes, vogeltjes, roze, paars en goud