Onderwerp: Wel altijd ideetjes opgedaan maar nog nooit een taart laten showen....
Voor ideetjes kijk ik toch altijd eerst even op het forum. Soms heb je wel een idee wat je op de taart wil maar wil je nog wel eens een voorbeeld zien, dan kom je er achter dat er nog veel meer leuke taarten op staan! Dat zijn dan weer creaties die worden gebruikt voor je eigen taart. Zo ook bij mij. Dus als je wat herkent van de taarten, dank julle wel!!!
De allereerste taart die ik gemaakt heb, een vriendinnetje werd 25 jaar!
Vervolgens ging een vriendinnetje verhuizen, dus weer reden voor een taart!
Mijn eerste boetseersel uit een fimoklei-boekje voor op een verjaardagstaart
Als bedankje voor de superleuke stage! Geinspireerd op de cupcakjes die ik al vaker gemaakt had.

Een verloving van een vriendinnetje wordt uiteraard ook gevierd met een taart. Dit was de eerste keer dat ik een taart uit de vriezer had gehaald. Volgens mij zat het paarse er in de vriezer ook al op, maar dat is vervolgens dus een beetje gaan 'smelten', maar hij smaakte evengoed hartstikke lekker! Als jullie daar nog tips voor hebben hoor ik het graag.
Ik heb nog wel meer taarten gemaakt hierna (de eerste is al van ruim een jaar terug), maar die show ik een andere keer....anders is het ook zo veel in 1 keer
Feedback is altijd welkom!