Onderwerp: Xenos marsepein aanbieding
Hallo allemaal,
Bij de xenos zie ik in het reclamekrantje marsepein in div kleuren staan, 1,99 voor 250gr.
Heeft iemand hier ervaring mee? Zou het wat zijn?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Xenos marsepein aanbieding
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Bij de xenos zie ik in het reclamekrantje marsepein in div kleuren staan, 1,99 voor 250gr.
Heeft iemand hier ervaring mee? Zou het wat zijn?
Ik heb hem liggen.. hij is heel grof van structuur.
Zelf geen ervaring mee, maar wel gelezen dat de smaak prima is, maar voor bekleden minder/niet geschikt.
De smaak is idd prima, voor kleine vormpjes boetseren gaat het ook wel, maar je moet er niet mee willen bekleden idd, dat gaat echt niet. Scheuren. Heel korrelig!
Ik heb hem gekleurd en ik heb er grove decoratie van gemaakt. Het is wel glad te krijgen.
De smaak is wel heel lekker. Ik had er eentje opengemaakt om de structuur te bekijken. En het pakje was opeens leeg
Ik vond het er in het echt wat onsmakelijk uit ziet. Lelijke kleuren.
Ik vond het ook niet prettig om mee te werken en inderdaad heel korrelig.... niet echt een aanrader
Ik heb mijn angry birds taart ermee bekleed, maar wel eerst gemengd met marsepein van funcakes, zodat hij minder korrelig was. Hij scheurt wel makkelijker.
Heb gisteren de Fondant van Xenos gehaald en vandaag gebruikt. Deze is veel te soepel. Scheurt ook vrij makkelijk. Ik koop het beide geen 2e keer meer....
Hoi,
Deze week bij de makro.
funcakes marsepein en ook de biscuitmixen etc.
Marsepein kost 1,90 euro incl. btw
Ik heb mijn angry birds taart ermee bekleed, maar wel eerst gemengd met marsepein van funcakes, zodat hij minder korrelig was. Hij scheurt wel makkelijker.
Heb gisteren de Fondant van Xenos gehaald en vandaag gebruikt. Deze is veel te soepel. Scheurt ook vrij makkelijk. Ik koop het beide geen 2e keer meer....
De fondant heb ik gekregen, maar wat een troep. Net kauwgom en ik moest bijna overgeven van de smaak. Gelukkig vond degene waar ik het van kreeg ook niet te eten
ik vind fondant zowiezo al heel vies maar xenos fondant is idd nog viezer haha, ik vind hem dan wel weer lekker werken..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Xenos marsepein aanbieding