1

Onderwerp: kwark als vulling

Hallo,

As weekend moet (mag) ik een taart maken met vulling erin van vanillekwark, maar nu ga ik twijfelen of dit wel lekker is?

Heeft er iemand misschien tips of dit als wel eens gedaan?

Alvast bedankt!!!

Re: kwark als vulling

Ik denk dat kwark te waterig is, maar dat weet je zelf het beste nav de kwark die je hebt. Te waterig dan word je biscuit te nat.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

Ik gebruik vaak Kwark met een smaakje en dat gaat prima zeker als je taart geen dagen hoeft te staan voordat hij wordt opgehaald. Het nat worden van de biscuit valt erg mee. Alleen wel goed een dijkje aanleggen als je fondant gebruikt, kan anders gaan smelten. Heb met vanillekwark overigens geen ervaring in taarten. Vindt ik zo ook al niet zo lekker dus nog nooit in een taart gestopt. Succes!

Groetjes Petra

4

Ik wilde de vanillekwark van Mona gebruiken. Ik ga de taart vrijdagavond of zaterdagochtend vullen en hij wordt zaterdag nog opgegeten. Misschien dan zowel een dijkje van botercreme als een dun laagje onder de kwark aanbrengen? :think:

Alvast bedankt allebei!
Meer tips zijn altijd welkom!!!

Heb zelf taartje 2 dgn bewaard zonder laagje bc eronder ging prima als je hem zo kort bewaard is het niet eens nodig. En gebruik zelf ook altijd Mona is prima qua dikte.

Groetjes Petra

6

Ik smeer wel altijd een heeel dun laagje botercreme onder de kwark.
Ik hou nl niet van natte biscuit.Naw ja nat, vochtig is het meer.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

7

Taart is super geworden!!!

Bedankt allemaal!