1

Onderwerp: verschillende taartjes gemaakt

Hoi iedereen,

De laatste tijd bezig geweest met een aantal taartjes, ook om een beetje de verschillende manieren van decoreren te proberen. Ze zijn zeker niet perfect, maar mijn dochter en ik hebben veel plezier beleefd aan het maken ervan en dat is toch het belangrijkste   :Y

PunBB bbcode test

Carstaart, Met dank aan een voorbeeld hier op het forum inspiratie op gedaan voor een verjaardagstaart voor mijn neefje. Ik kreeg het cars teken met zijn naam niet helemaal goed

PunBB bbcode test

De dochter van onze goede kennissen was jarig en ik wilde mijn wondermold uitproberen, vind hem voor een eerste keer best geslaagd  :9

PunBB bbcode test

Ik wilde eens een keertje proberen om Piping gel te maken met een recept dat hier op het forum stond. daarna de gel blauw gekleurd. Omdat ik geen fondant meer in huis had, de botercreme maar groen gekleurd en er een grasheuveltje van gemaakt.

PunBB bbcode test

Een goede vriendin van ons was gisteren jarig en heb haar voor haar verjaardag een taart gegeven. Het was wel de taart met het meeste werk, maar ook de leukste taart die ik gemaakt heb. Ik merk dat strikken en roosjes me beter afgaan dan het boetseren van poppetjes  :o , maar hierop kan ik met mijn dochter nog lekker gaan oefenen   :thumb:

Groetjes Robke

2

Re: verschillende taartjes gemaakt

netjes hoor, en wat leuk dat je dit met je dochter doet!

Ze zien er mooi uit! Het gaat er ook om hoeveel plezier je beleeft toch?

Voor mijn taarten kijk op: www.tiptoptaarten.nl!!

4

leuke taarten!!!!
en het belangrijkste is dat je het leuk heb dus blijf genieten!!!

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!