1

Onderwerp: Workshop resultaat Karen Anne

Gisteren ook naar de workshop van Karen Anne geweest.
Het was weer super gezellig.
Bedankt voor de gezellig dag Petra en Karen Anne.

Ik heb met verschillende achtergronden foto's gemaakt.

http://94.100.126.78/1424400001-1424450000/1424402101-1424402200/1424402115_6_6cAf.jpeg

http://94.100.119.227/1424350001-1424400000/1424368201-1424368300/1424368279_6_i3Oz.jpeg

Groetjes Gerlinde

2

Re: Workshop resultaat Karen Anne

Wauw!! Wat mooi nog met die zwarte/pearl pearls...;)
Vooral bij de witte achtergrond komt dat metallic zilver echt gaaf uit zeg!
Super gedaan!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

3

ja, hier is tie dan!!!! vooral de 2e foto! die vind ik het mooiste. licht van boven en van achter! wat bof jij toch met die lichtstraat!!! en de glazenwassers whahaha. ik denk gewoon dat, wanneer de glazenwassers komen, je dan lekker aan het freubelen moet zijn. dan willen ze die lichtstraat wel doen hoor en goed ook, kijken ze zo van boven je decolleté :lol:  in welke glazenwasser wil dat nou niet whahhahahaaaaaaa

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4

kwebbeltje schreef:

ja, hier is tie dan!!!! vooral de 2e foto! die vind ik het mooiste. licht van boven en van achter! wat bof jij toch met die lichtstraat!!! en de glazenwassers whahaha. ik denk gewoon dat, wanneer de glazenwassers komen, je dan lekker aan het freubelen moet zijn. dan willen ze die lichtstraat wel doen hoor en goed ook, kijken ze zo van boven je decolleté :lol:  in welke glazenwasser wil dat nou niet whahhahahaaaaaaa

Denk dat je gelijk hebt wat de glazenwassers betreft.
Ze zijn ook vergeten hier te komen afrekenen.
Ze zullen volgende maand wel komen denk ik.

Groetjes Gerlinde

5 Laatst bewerkt door kwebbeltje (16-10-2011 14:19)

Gerlinde schreef:
kwebbeltje schreef:

Denk dat je gelijk hebt wat de glazenwassers betreft.
Ze zijn ook vergeten hier te komen afrekenen.
Ze zullen volgende maand wel komen denk ik.

ze waren deze keer zo van slag door 2 decolete's dat ze het helemaal vergeten zijn. ik kom volgende maand wel weer, zo hou je weer geld over voor leuke workshops   :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Die is gaaf geworden joh! Die extra donkere parels erbij maken hem echt af! Eerst niet zo blij met je gekozen donker zilver, toch? Maar met dat zwart en parelmoer erbij is hij echt gaaf! En mooi op de foto natuurlijk...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

7

Hij is heel mooi, ga je hem opeten of is hij voor de kijk?

De mijne is al op, bovenste stuk gedeeld in familie en onderste is mee naar belgie naar het werk van mijn man, hij is erg in de smaak gevallen.

groeten, Bianca
TAART in huis

8

Post schreef:

Hij is heel mooi, ga je hem opeten of is hij voor de kijk?

De mijne is al op, bovenste stuk gedeeld in familie en onderste is mee naar belgie naar het werk van mijn man, hij is erg in de smaak gevallen.

Hij is voor de kijk, hij staat hier mooi op tafel.

Groetjes Gerlinde

9

Mooie swirly hoor, mooie kleurencombinatie! :Y   :Y 
Ik vind de 2e foto ook het mooist, mooie belichting! :thumb:  :thumb:
Hij komt dan beter tot z´n recht! :)

10

Wauw :)

11

deze is ook wel errug mooi geworden  :thumb:
heel chique dat parelmoer, zilver met zwart :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

12

Mooie kleurencombi, maakt de Swirly nóg mooier  :thumb: