Onderwerp: Monopoly Rotterdam Editie
Mijn schoonzus had een surpriseparty georganiseerd voor haar vriend een dag na mijn verjaardag op 7 oktober en ik had al gepland om dat weekend voor verjaardag naar T & T te gaan en had eigenlijk geen zin om die zaterdag dan een taart te gaan moeten maken vooral niet omdat ik weet dat ze altijd veeel mensen uitnodigt en een grote taart wilt maar na veel zeuren kreeg ze tog haar zin maar op voorwaarde dat ik geen gigantische taart hoefde te maken.
Dus ik was vrijdag naar T & T gegaan en heb ik de dag erna meteen mijn nieuwe foodprinter uitgeprobeerd en een monopolytaart gemaakt maar natuurlijk wel Rotterdam Editie !!! en met een paar leuke details zoals het kaartje met ga direct naar de gevangenis verandert omdat hij namelijk in een gevangenis werkt. Alleen na het feest kwam ik erachter dat ik iets vergeten was erop te zetten namelijk de pionnen in de vorm van een hoed en een strijkijzer enzo
echt heel jammer maar volgens mij heeft niemand het gemerkt sorry dat ik zoveel foto's heb maar vond hem ook zo schattig