Onderwerp: Wat klopt er niet...
Vandaag voor het eerst de stap gezet om macarons te maken. Alleen.. aan het eindresultaat klopt iets niet... Wie ziet het?
(Behalve dat ze heel hobbelig en bobbelig zijn dan.....)

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat klopt er niet...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag voor het eerst de stap gezet om macarons te maken. Alleen.. aan het eindresultaat klopt iets niet... Wie ziet het?
(Behalve dat ze heel hobbelig en bobbelig zijn dan.....)

Ze zijn verkleurd aan de bovenkant? Gisteren met een vriendin ook bezig geweest. bij verkleurde ze ook aan bovenkant,maakte niet uit hoe hoog de oven stond of op welke richel ze stonden. Maar deze zijn in iedergeval mooi omhoog gekomen en zien er verder goed uit,die van ons bleven plat.
ze zien er leuk uit!! maar volgens mij heb je een paar verkeerd om erop gelegd.. dus de onderkant(bakkant) bovenop gelegd??
of zie ik het verkeerd?
ze zijn wel mooi! lekker helder van kleur!!
Haha, ja ze zijn verkleurd en nee ik heb niet de bakkant boven gelegd..
En toch klopt er iets niet... Wie zal het zien?
ik kijk en kijk, maar zie het niet 
het 'bubbel'-randje mist?
ehhh, ze hadden roze moeten zijn?
Er missen er een aantal. Lekker zelf opgegeten zeker?
Haha, wat een originele reacties! Maar.. Nog niet de goede.. Haha.. Nog iemand een idee?
Ik heb geen idee
Maar ben heel benieuwd!
Ben benieuwd...
Ze horen eigenlijk op mijn tafel te staan ?? 
misschien iets met die dubbele rand te maken?
Sommige lijken alsof er 2 op elkaar gestapeld zijn.. Dus 4 macarons per stuk ipv 2.. (Lijkt zo door die rand die bij sommige te zien is)
Nou, ik zal het verklappen!
Ze zijn hartstikke leeg van binnen!! In de oven waren ze zo hard gaan rijzen dat het al twee macarons op elkaar leken, dus toen heb ik besloten de bodem er af te snijden en er gewoon heeeeel veel vulling in te doen.. Haha net echt toch? 
Jammer alleen dat ik vanmorgen dacht een lekkere macaron te eten en dat de onderkant helemaal weg gesmolten was... 
Goede reden om ze nog eens te maken ! 
haha heel slim!! 
Oeps, dat is wel balen. Kan het niet aan de vulling liggen? Misschien te vochtige vulling gekozen???
Oeps, dat is wel balen. Kan het niet aan de vulling liggen? Misschien te vochtige vulling gekozen???
Mja.. Dat kwam idd door de vulling. Dat had ik me al bedacht. Had ze gevuld met mascarpone, maar had er door de ene helft jam en door de andere helft lemoncurd gemixt 
Nou moet ik ze nog een keer maken, hè wat vervelend 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat klopt er niet...