1

Onderwerp: Eindelijk toeven geprobeerd

Hallo Allemaal,

Ik had al heel lang toeven op m'n lijstje staan maar kwam er niet toe.
En toen vandaag toch maar eens aan het proberen gegaan.
Het zijn chocolade toeven,alleen de volgende keer mag er wel wat meer chocolade doorheen.
Ik vind ze best aardig gelukt voor een eerste keer.....

Weet iemand hoelang je deze cc's met botercreme toef kan bewaren in de koelkast?

Tips zijn altijd welkom.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QUFTHKLH.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZENASY8T.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ISXBAERG.jpg

2

Re: Eindelijk toeven geprobeerd

die zien er goed uit!

3

Ik zet de cc's altijd op een pizzabord of de broodplank :D

Zien er goed uit je toeven!! :thumb:

Groetjes Yvon

4

Trouwens gisteren zag ik bij de xenos cc's bewaardozen, 2laags. Met handvat. Leken me erg handig!

Groetjes Yvon

5

Bedankt voor de reactie's.

Ja Yvon ik heb zo een bewaarbox uit de webshop van hier daar kun je er 36 in bewaren dus 3 laags.
Maar ik ben benieuwd of iemand mij kan vertellen hoelang ik deze cc's met toef kan bewaren in de koelkast.....????

6

Ja die van de xenos heb ik gekocht en hij is super handig. Enige probleem is dat op de onderste laag de cc er tot aan de rand toe in gaan. Dus je moet ze er met een vorkje uit wippen of je moet eerst iets in het gaatje leggen zodat de cc er iets hoger in komt.
En nu even on topic super zo'n toef, met welke tip spuit je die. O ja en ik zou zelf de cc's niet langer dan een dag of 3/4 bewaren omdat ik dan de cake niet meer lekker vind.

7

Draakje-73 schreef:

Ja Yvon ik heb zo een bewaarbox uit de webshop van hier daar kun je er 36 in bewaren dus 3 laags.
Maar ik ben benieuwd of iemand mij kan vertellen hoelang ik deze cc's met toef kan bewaren in de koelkast.....????

Ohh sorry, niet goed gelezen  :o  :o

Als je de tpeven van de bptercreme mix van funcakes hebt gebruikt dan is die in de koelkast 3 wk houdbaar. Ik heb er laatst funcakes voor gebeld, want ik kon er nergens iets over vinden. Die mevr. aan de foon heeft medat verteld.
De Cc's van funcakes volgens mij zo'n 4dg. Maar ik eet ze ook nog gerust langer. Maar dan niet voor visite :D

Groetjes Yvon

8

Yvonnahenna schreef:
Draakje-73 schreef:

Ohh sorry, niet goed gelezen  :o  :o

Als je de tpeven van de bptercreme mix van funcakes hebt gebruikt dan is die in de koelkast 3 wk houdbaar. Ik heb er laatst funcakes voor gebeld, want ik kon er nergens iets over vinden. Die mevr. aan de foon heeft medat verteld.
De Cc's van funcakes volgens mij zo'n 4dg. Maar ik eet ze ook nog gerust langer. Maar dan niet voor visite :D

Thnx Yvon,ik gebruik de botercreme van funcakes idd.
Ik heb 30 december een bestelling van 50 a 70 cc's met toeven dus dat is dan even plannen hoe ik dat ga doen.
Ook met verschillende smaken dus dan wel fijn om te weten dat ik de botercreme in het voren kan maken.
Ja ik bewaar de cc's zonder versiering ook wel langer hoor.

9

Chennie schreef:

Ja die van de xenos heb ik gekocht en hij is super handig. Enige probleem is dat op de onderste laag de cc er tot aan de rand toe in gaan. Dus je moet ze er met een vorkje uit wippen of je moet eerst iets in het gaatje leggen zodat de cc er iets hoger in komt.
En nu even on topic super zo'n toef, met welke tip spuit je die. O ja en ik zou zelf de cc's niet langer dan een dag of 3/4 bewaren omdat ik dan de cake niet meer lekker vind.

Ik heb deze toef met de M1 van Wilton gemaakt.
En dit is mijn box daar kun je de cc's makkelijk uitkrijgen,ben er erg blij mee.
Makkelijk mee te nemen zit mooi handvat aan de deksel.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-L6ODLANX.jpg