1

Onderwerp: Waar te koop: citroen aroma?

Wie kan mij helpen?  :/ 
Ik wil graag mijn botercreme een fris smaakje geven, dus ik dacht aan citroen essence/aroma. Alleen ik kan alleen vanille of rum vinden bij de supermarkt of zo'n potje met lemon curd ofzo...
Weet iemand waar ik dit wel  :Y kan vinden?
Ik heb al in de 'bakboerderij' en een cook&co winkel gekeken  :s .

Aanhouder wint...

Re: Waar te koop: citroen aroma?

Ik heb citroen van dr oetker uit de supermarkt

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

Welke supermarkt? Bij ons hebben ze alleen de vanille en rum in het schap staan  :rolleyes:

Aanhouder wint...

In de supermarkt (C1000) bij ons in het dorp hebben ze hem staan. Zelf heb ik de Lorann oil gekocht.

Bedankt voor de tip, ik ga maandag gelijk op zoek naar een C1000 in de buurt  :Y

Aanhouder wint...

6

Jumbo heeft het wel, geloof ik.

Zondag 14 oktober loop ik 4 Mijl voor de Dierenbescherming afdeling Groningen. Je kan mijn actie steunen via http://www.geef.nl/sharon of http://www.geef.nl/actie/miles-4-animals - Alvast bedankt!

7

Hallo Nikolienbosch,
Bij ons,klein dorpje (Krimpen aan de Lek),heeft de c1000 het in ieder geval,ik heb het zelf gekocht om icing een wat frissere smaak mee te geven.

Opa uit 1946 ontdekt taarten en cake's voor kleindochter uit 2006.
Zij is er blij mee,en hij zeker.

8

Ik koop het bij de albert hein.

9

en deze? heeft ook elkewinkel
http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000011700/000/000011766_002_3087_200.jpg

Liefs, Zanoni

10

Ik had laatst citroenpoeder nodig. Poeder is handig als je je creme o.i.d. niet wilt verdunnen maar wel zuurder wil maken bovendien ook lang houdbaar.
Nergens in de supermarkten kunnen vinden.
Met zomervakantie in Duitsland meteen een voorraadje meegenomen want daar verkopen ze het bij elke supermarkt.

Gr,
John.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

Wat weer een handighe tips van iedereen, bedankt!
Ik heb er nooit bij nagedacht om bc te mengen met echt citroensap....

Ik heb in ieder geval gisteren bij de C1000 een flesje gevonden en ook maar gelijk amandelsmaak meegenomen :9 . Bij onze albert heijnen, waar ik geweest ben, in Groningen verkopen ze alleen maar vanille en rum smaak

Mocht ik nog een keer in Duitsland komen neem ik ook zeker het poeder mee! Lang houdbaar is altijd prettig om te hebben  :thumb:

Aanhouder wint...

12

BIj ons in de ah verkopen ze hem ook niet.. De c1000 wel, maar zie dat je het al gevonden hebt!  :thumb: