1

Onderwerp: hoe bonbon doosje maken

Hallo Allemaal,

Ik ben al dagen aan het zoeken overal en nergens voor een duidelijke how to om een bonbon doosje te maken.
Maar ik kan gewoon niks vinden. Op de site was er een howto maar die is verwijderd.
Kan iemand me aub een duidelijk howto laten zien???

Ik heb wel al die topics gelezen over hoe je het moet maken ongeveer. Maar wat ik niet snap is, als ik de bovenste laag heb gesneden daar een stukje uit snij waar de bonbons in gaan straks.
Moet ik onder die laag ook vulling doen of juist niet.

Hopelijk kan iemand me helpen ...

Groetjes Serife..

2

Re: hoe bonbon doosje maken

misschien heb je hier wat aan,succes ermee

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=155298

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

3

Dankjewel bianca voor de link, alleen snap ik het nog niet helemaal. Bij de link die je hebt gestuurd, wordt de taart niet gemaakt van biscuit en dat is jammer anders wel een duidelijke howto voor het maken van die taart.
Hoop dat er nog andere mensen zijn die tips, advies  of een howto hebben

Groetjes Serife..

4

mavis schreef:

Dankjewel bianca voor de link, alleen snap ik het nog niet helemaal. Bij de link die je hebt gestuurd, wordt de taart niet gemaakt van biscuit en dat is jammer anders wel een duidelijke howto voor het maken van die taart.
Hoop dat er nog andere mensen zijn die tips, advies  of een howto hebben

alleen het deksel leg ze hier uit en die is inderdaad niet van biscuit
de taart is wel van biscuit,maar het deksel moet steviger zijn als biscuit anders zakt die in en cereal is niet zo moeilijk hoor,je kan het tegenwoordig kant en klaar kopen
maar je kunt de deksel ook met taartkartons verstevigen
en verder de howto gewoon aanhouden

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

5

Mavis even voor mij, wat wil je precies?
Wil je een taart in de vorm van een bonbon doos of een bonbon doosje om zelf te maken van karton om zelfgemaakte bonbons in te doen?

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

6

Ik wil graag een taart maken in de vorm van een bonbon doosje met deksel erbij Annette

Groetjes Serife..

7

Dan kun je bij "zoeken" bovenin de balk het woord bonbons invoeren klik taartenparade aan en daar vind je Heidi1 en FRsonja.
Die in ieder geval hun taart gepost hebben misschien kun je daar zien wat je nodig hebt.

En ja je kunt de laag onder het gat ook met vulling doen en dan bekleden met fondant.
Houd er wel rekening mee dat je dan geen verse slagroom in die laag doet want dan smelt je fondant.
Jam en ganache en botercreme kan wel.
Succes.

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

8

Erg bedankt voor je tips annette, ik ga dat even doen . Hopelijk kan ik meer tips vinden hierover of misschien zelfs een howto :))

Groetjes Serife..