1

Onderwerp: W&P..ik kom er achter dat ik geen puzzelaar ben

Deze taart is zojuist opgehaald. Zie allerlei dingen die ik anders wilde doen, maar het geheel is best schattig. Over de onderkant ben ik niet zo tevreden..en puzzelen is gewoon niet zo mijn ding..

http://94.100.121.75/1423800001-1423850000/1423812501-1423812600/1423812505_6_z2bn.jpeg

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

2

Re: W&P..ik kom er achter dat ik geen puzzelaar ben

Wat een leuke vrolijke taart!

3

De puzzel ziet er hartstikke goed uit joh!!! Niet zo kritisch, hier mag je gewoon trots op zijn!

4

euhm :think:  :think:

wat is er niet goed aan dan :s

ik zou een moord doen voor het feit dat ik zo een taart aflever

niet te streng zijn voor jezelf hij is gewoon goed hoor :thumb:

rollin rollin keep that fondant rollin ........role out whoeha =D

5

Ik vind hem ook erg leuk en vrolijk!

6

Niet tevreden?? Hartstikke goed gedaan!  :Y Leuke kleuren.

"Het leven is een feest, maar waar blijft de taart?"

7

"Ik vind eigenlijk dat je gelijk hebt"                             

:grr:  :grr:  :grr: tssssssssss ............ Ongeloof modus weer uit!!!  :lol:
Ik zag op Twitter je berichtje namelijk ook al, en via me bb heb ik de foto ook ff bekeken, en nu ik de foto weer in het groot kan bekijken, kan ik toch ECHT geen kritische dingen zien  :nooo

Wanneer ik deze taart had ontvangen zou ik zeeeeeeeeeeer blij geweest zijn, dus ik zou zeggen "wees niet zo kritisch voor jezelf" En puzzelen is toch ook wel iets wat jij in je vingers hebt  :D

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

8

lief van jullie en ik ben ook echt niet ontevreden hoor, maar de onderste taart was best strak en door die strepen ziet het er niet zo strak uit. Komt ook door de foto..

Zo op de foto ziet de puzzel er ook leuk uit..maar het is gewoon niet echt mijn ding..ik ben er nooit helemaal gelukkig mee..niet met het maken en niet met het resultaat..

Vind t echt een prachtige taart!
Vind de bekleding mooi vind de kleurencombinatie erg mooi!

10

Toch ziet je puzzel er prachtig uit hoor! Mooie taart!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

11

ik vind m superleuk hoor! Toppie gedaan  :thumb:  :thumb:

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

12

Ik vind de taart heel leuk hoor, lekker vrolijk

vind hem juist heel erg mooi!!! gewoon zonde om aan te snijden

14

Met  zo'n titel verwacht ik toch een puzzel waarvan ik zeg mwoah, puzzelen is idd niet haar ding, ze heeft gelijk :D

Maar dat is dus niet zo, je puzzel ziet er hartstikke goed uit :thumb: (en de rest van de taart ook :D)

Alles goed???? nee 3 fout

15

lune schreef:

Met  zo'n titel verwacht ik toch een puzzel waarvan ik zeg mwoah, puzzelen is idd niet haar ding, ze heeft gelijk :D

ja dat dacht ik dus ook.... maar de puzzel ziet er goed uit!
Judy, je bedoelt waarschijnlijk dat je het niet leuk vind om te doen ofzo. want dat heb ik ook. puzzelen is echt niet mijn ding. het ziet er achteraf altijd best wel goed uit, maar het duurt onzettend lang voordat ik een puzzel af heb en tijdens het puzzelen denk ik altijd :dat wordt nooit wat! en als de puzzel eenmaal op de taart ligt, ben ik altijd een beetje leeg met wat er omheen moet.... ik kan dan gewoon mijn ei er niet meer in kwijt. het past gewoon niet in het soort taarten wat ik het leukste vind om te maken.... daarom doe ik ook geen puzzel taarten meer. ik vind het gewoon niet leuk...maar gelukkig heb ik heel veel taartvriendinnen om mij heen die dat wel leuk vinden en het ook veel beter kunnen dan ik dus dan stuur ik de aanvragen altijd lekker door hier in de buurt.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

16

Ik vind hem anders erg leuk hoor twijfelkont!!  ;)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

17

@Brenda/kwebbeltje ik denk dat je gelijk hebt.. doordat ik het niet zo heel leuk vind...ben ik ook niet zo snel tevreden want daar doe ik het gewoon veel te weinig voor. Momenteel doe ik het eigenlijk bijna nooit..en dat bevalt me eigenlijk wel...

Ik vind ook dat de lijntje bijvoorbeeld bij deze puzzel veel te dik zijn, maar dan ben ik eenmaal bezig en op het eerste gezicht lijkt het dan prima.

Ik zie ook wel dat ze lijken..maar als ik dan goed kijk..dan denk ik...ik zie het hondenhok door Pip's hoofd heen..dus idd meer een het muggeziften dan wat anders...

Hoezo niet jou ding!??!?! Kei mooi gedaan!!!!

Taarten op bestelling en WORKSHOPS.....
www.taartendroom.nl

19

Hij is mooi gelukt hoor. Puzzelaar of geen puzzelaar, je kunt het wel.  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!