1

Onderwerp: In de kleuren van de club..

http://s4.postimage.org/2fqttbw9w/taart4.jpg
Morgen hebben de mannen van de (motor) club een vergadering. Ja, ik zoek altijd een excuus om iets in de oven te gooien.  :o

Wat een K klus om de marsepein in de juiste kleur te kneden..pfff.. het is gelukkig de juiste kleur bordeaux rood geworden. Het bleef aan de tafel plakken. Uiteindelijk heb ik het uitgerold tussen 2 laagjes huishoudfolie. Dat gaf ook nog een leuk effect. Het heeft nu de structuur van leer. Het overlappende randje was wat grof maar ik heb het opgelost door er een naadje van te maken. Op de bovenkant zitten grove bouten. Jammergenoeg had ik geen zilverkleurig spul in huis. Morgen heb ik er geen tijd meer voor.

Rolfondant vind ik persoonlijk toch wat prettiger werken, maar marsepein past beter bij de vulling.

Binnenin zit de biscuit van Lady Sharon. Gevuld met een laagje  mascarpone slagroom vanille en boerenjongens, het tweede laagje is banketbakkersroom. Hij is afgestreken met vanille botercreme.

En nou maar hopen dat ze hem lekker vinden.

Be the change you wish to see in the world..

2

Re: In de kleuren van de club..

Jammer dat het zo'n kleine foto is.Mijn oudere oogjes kunnen het niet zo goed zien.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

3

Re: In de kleuren van de club..

Het is een linkje. Als je er op klikt krijg je een grotere foto te zien.

Be the change you wish to see in the world..