Onderwerp: weer even iets geprobeerd...
een nieuwe cake, maar daar zien jullie niets van natuurlijk
het is de chocolate orange cake van debakwinkel.nl.... hij is gevuld met een per ongeluk ontstane soort van chocoladefudge
tenminste, ik had nog een blikje gecondenseerde melk staan. die heb ik opgewarmd in een pannetje en daarbij 8 blokjes pure chocola gesmolten.... ziet er uit en smaakt als een soort van fudge, klopt dat???
ik wil morgen nog even een daglicht foto maken dus ik snijd hem nu nog ff niet aan. maar dan maak ik ook nog een foto van de binnenkant (als dat er een beetje uitziet nog
)
ow, verder heb ik hem gewoon wit bekleed met fondant en daarna beschilderd met paarse kleurpoeder (nog bedankt he pooh) gemixed met parelmoer en in 2 verschillende gradaties verdund met alchohol en nog een beetje ander kleurtje er door gemengd.... ach ja, als kapper ben ik dat gewend he:D
ik vind het wel weer een geslaagde poging... nu maar hopen dat hij er met daglicht ook nog een beetje om aan te zien is.
morgen horen jullie meer 

en nu bij daglicht

en het allerbelangrijkst. een heerlijk smeuige choclate orange cake gevuld met een soort van chocolade fudge en vanillecreme
ow, en hij is heeeeeeeerlijk en ruik ook superlekker 
My kind of cake dus!!
het zijn van celcraft de celshapes en dan de borders. o.a. te koop bij ellens creative cakes.
Ik weet niet of die creativiteit aan te leren is, maar ik hoop het van harte!
.....met paste gedaan dan?