1

Onderwerp: Ook eens de taart met chocostaafjes gemaakt

Ik wilde deze taart al zo lang maken ( gezien hier op de site dus nagemaakt ) en heb hem nu eindelijk gemaakt.
Het is een chocoladecake overgoten met ganache want mijn zus houd veel van chocolade, hij is nl. voor haar verjaardag.
Het lint moet bruin zijn en dat had ik besteld maar nog niet in huis vandaar even voor de show het roze lint eromheen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZSMCBT4P-D.jpg

2

Re: Ook eens de taart met chocostaafjes gemaakt

erg mooi gemaakt zeg :thumb:  en wat ziet ie er lekker uit  :9

3

Wat een schatje, daar is ze vast heel erg blij mee....

Groetjes, Miranda

4

Prachtige taart !!

5

Heel mooi!!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

Hartelijk dank voor de leuke reacties en ja ik moet vaker voor haar een brownie of chocolade cake maken maar ik dacht ik maak er nu eens iets anders van want dat toont toch leuker en ik wilde deze al eens namaken.  :)

7

Wat een mooie taart. Als je bruine lint te laat is,vind ik de rose helemaal niet misstaan

Mooi!

9

Heel erg mooi, staat ook nog op mijn to do lijst.
Waar heb je deze chocostaafjes gekocht?

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

10

Heel mooi gedaan!!!!!

11

Prachtig!

12 Laatst bewerkt door aniet (14-10-2011 09:53)

meid, echt heel mooi! vooral de foto is knap gemaakt! t lijkt me heerlijk!!
Enne...welke choco-staafjes zijn het??
smelten de stokjes niet? zit het met botercreme ofzo vast?
En...zou het in de vriezer kunnen??
foei wat een vragen hé...

Taartgroetjes Aniet!

13 Laatst bewerkt door dollelollypop (14-10-2011 11:49)

Hallo Aniet

Ten eerste gaat de eer naar een ander hoor want ik heb hem ook maar afgekeken maar ik zal je vragen even beantwoorden.

*Het zijn chocostaafjes van de aldi maar je kunt ze met elk stokje doen natuurlijk.
*De stokjes smelten niet want ik heb de cake overgoten met ganache en dan even wachten tot de chocolade wat opstijft en dan de staafjes er tegenaan plakken want dat gaat prima en zitten ze ook meteen goed vast.
*Het kan gewoon in de vriezer want daar heb ik hem ook instaan, ik heb hem nl. pas 27 november nodig.

Ik hoop dat je vragen beantwoord zijn en nee het geeft niks hoor want als je niks vraagt dan weet je ook niks dus gewoon vragen als je iets wilt weten.  :)

14

dankje! ik ga hem ook maken, lekker choco!!!!

Taartgroetjes Aniet!

15

wauw, dat ziet er heerlijk uit!

16 Laatst bewerkt door Karen-Dodenbier (14-10-2011 15:47)

Heee.... die komt bekent voor! Mooi gedaan! :thumb:

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

17 Laatst bewerkt door dollelollypop (14-10-2011 17:10)

:Y  Klopt Karen want ik heb hem nagemaakt van iemand die hem hier ook had geplaatst. De eer van deze leuke taart gaat daarom dus zeker niet naar mij   :)

18

dollelollypop schreef:

:Y  Klopt Karen want ik heb hem nagemaakt van iemand die hem hier ook had geplaatst. De eer van deze leuke taart gaat daarom dus zeker niet naar mij   :)

Jep, en dat was Karen!! :lol:  Maar deze is ook super mooi hoor!! :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

:o  oh jeetje dus ik zit tegen Karen over de taart te kletsen terwijl zij de taart hier geplaatst heeft haha, dat wist ik niet sorry.

Nou Karen dan wil ik je nog heel hartelijk danken voor het delen van de mooie taart want ik vond het enorm leuk om hem van je na te maken.  :thumb:

20 Laatst bewerkt door Karen-Dodenbier (14-10-2011 20:23)

dollelollypop schreef:

:o  oh jeetje dus ik zit tegen Karen over de taart te kletsen terwijl zij de taart hier geplaatst heeft haha, dat wist ik niet sorry.

Nou Karen dan wil ik je nog heel hartelijk danken voor het delen van de mooie taart want ik vond het enorm leuk om hem van je na te maken.  :thumb:

Graag gedaan! Ik vind het leuk dat mijn taarten inspiratie  kunnen zijn voor andere! ;) Wat anders!

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

21

dollelollypop schreef:

Ja, ik las het, en ik kon het echt niet laten om het te zeggen!! Dat is gewoon toeval! Maar juist leuk toch! Voor Karen( is mijn taartvriendin, haha) een leuk compliment! :)

heerlijke taartgroetjes van Brenda

Ja Joyvin ik begrijp dat je het niet kon laten om het te zeggen en ik ben ook blij dat je het gezegd heb want dan kon ik haar tenminste bedanken voor het delen van de taart.
En dat je haar taartvriendin bent dat maakt het nog leuker.   :thumb: